scattered clouds
11°C
30.03.2025.
Нови Сад
eur
117.0992
usd
112.8015
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Михајловић: Сви су добродошли на отварање Милоша Великог

16.08.2019. 21:46 21:49
Пише:
Фото: Фонет/МГСИ/Зорана Михајловић

БЕОГРАД: Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструрктуре Зорана Михајловић, рекла је да је пуштање у саобраћај новог ауто-пута “Милош Велики” важан дан за Србију и њене грађане и да су на отварање добродошли сви, па и бивши министри, о чијим резултатима су грађани Србије већ дали свој суд.

“Чињеница је да је у Србији у prеthodnе четири године изграђено око 300 километара ауто-путева, баш као што је иза Велимира Илића остала неуспела концесија за ауто-пут Хоргош-Пожега и деоница Уб-Лајковац, која је ишла “из њиве у њиву”", истакла је Михајловић реагујући на изјаве некадашњег министра грађевинарства и урбанизма Велимира Илића, саопштено је из ресорног министарства. Она је навела и да је чињеница да је отварање радова на деоницама од Обреновца до Љига, којима се хвали Илић, било протоколарно, јер радови нису могли да почну пре ефективности кредита која је наступила тек у 2015. години.

"Чињеница је и да смо затекли такав пројекат за ове деонице да је током реализације било потребно око 300 измена главног пројекта“, рекла је Михајловић.

Она је истакла да ништа није била боља ситуација ни на свим другим пројектима које је актуелно Министарство наследило, јер су сви пројекти стајали - од Жежељевог моста, преко Ипсилон крака, до руског кредита за железницу и ауто-пута на Коридору 10.

“Пре него што неко каже да је “железница занемарена” требало би да је барем из медија информисан да је у prеthodnе четири године реконструисано више од 500 километара пруга на железничком Коридору 10, барској прузи и регионалним пругама, и да се гради прва брза пруга у региону. Да подсетим, prеthodno су, по оцени Светске банке Србије на железници изгубљена два и по инвестициона циклуса”, наглашава она.

Према њеним речима, о томе колико су prеthodni министри стратешки размишљали о развоју водног саобраћаја најбоље говори податак да од 2008. до 2013. године у њега није уложен ни један евро, а да је данас вредност пројеката у водном саобраћају око 380 милиона евра.

Исто тако се зна и какво смо грађевинарство затекли, а какво је данас кад имамо електронску грађевинску дозволу, више од 40.000 активних градилишта и рекордну вредност изведених грађевинских радова од 344,7 милијарди динара у 2018, додала је министарка.

“Грађани Србије добро знају и виде ко је и како радио, јер иза сваког од нас остају резултати. Један од тих резултата је и нови ауто-пут “Милош Велики” који ће у недељу бити отворен и још једном позивам све да у недељу дођу на тај велики догађај, укључујући и бившег министра Велимира Илића”, поручила је Михајловић.

Лидер Нове Србије и некадашњи министар грађевинарства и урбанизма Велимир Илић рекао је раније данас за Н1 да је он радио Коридор 11 и да се на томе радило још у влади Војислава Коштунице. Он је рекао и да није позван на отварање у недељу и додао да му је било жао што није био на отварању Љига јер је, како каже, највеци део те деонице урадио као министар.

Пише:
Пошаљите коментар