broken clouds
-1°C
25.11.2024.
Нови Сад
eur
116.9977
usd
111.7457
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

„Жежељев” мост догодине, железнички безбедан

20.11.2016. 21:54 21:52
Пише:

Српска напредна странка у Новом Саду поручила је да ће радови на изградњи „Жежељевог” моста бити завршени за годину дана и да се води рачуна о безбедности грађана,

а да Демократска странка, која је оптужила градску власт у том граду да није урадила санацију моста, само уноси панику међу Новосађане.

„Лажна брига о интересима Новосађана и овог пута долази од оних због чије је опструкције изградња ’Жежељевог’ моста’ неко време била и прекинута а цео пројекат доведен у питање. Подсећамо да тада покрајинска власт, водећи рачуна искључиво о личним и ускостраначким интересима, није испунила своје обавезе из уговора, што је за последицу имало обуставу посла од стране извођача радова”, саопштено је из СНС-а.

Комплетна санација друмско-железничког моста, који ће бити уклоњен када се радови на изградњи новог моста заврше, није потребна и представља непотребне трошкове, каже се у саопштењу, и истиче да се стање тог моста редовно прати и да ће, уколико буде потребе за било каквим радовима на повећању безбедности, они бити обављени у најкраћем року.

„Срећом, шеснаестогодишње бескрупулозно иживљавање Демократске странке над грађанима Војводине, прекинуто је њиховим фијаском на покрајинским изборима, тако да је градња ’Жежељевог’ моста настављена, а обезбеђен је новац и за велике пројекте од општег интереса, попут изградње Фрушкогорског коридора, која почиње у другој половини 2017. године”, наводе у СНС-у.

Демократска странка оптужила је  градске власти у Новом Саду да нису у предвиђеном року санирале привремени монтажно-демонтажни друмско-железнички мост у Новом Саду, и оценила да је тиме доведена у питање безбедност и исправност тог моста.

ДС је у саопштењу навео да је тај мост, преко којег иде и међународна пруга, саниран у време док је та странка предводила градску власт 2008. године јер више није био безбедан за кретање возила тежих од десет тона па је тада замењено 214 коловозних плоча и 13.500 завртања на конструкцији моста.

„Рок трајања те саниране конструкције је седам година. Дакле, још током прошле године истекао је рок гаранције, а градска власт, са Српском напредном странком на челу, није урадила нову санацију моста, иако безмало пет година руководи Новим Садом. У буyету Града чак ни за текућу годину није планиран новац за ту намену”, наводи се у саопштењу.

Монтажно-демонтажни друмско-железнички мост у Новом Саду постављен је у мају 2000. године, као привремено решење, након што су у НАТО бомбардовању 1999. године у том граду срушена сва три моста преко Дунава.

У току је изградња сталног моста у близини привременог, док су остала два срушена моста поново изграђена.

Градски одбор Лиге социјалдемократа Војводине апелује да Градски одбор Демократске странке не користи безбедност монтажно-демонтажног моста зарад дневно-политичке кампање и политиканства. Безбедност било којег моста не сме бити материјал за политичке провокације. Техничко стање тог моста, као и свих других, редовно се прати јер је то питање опште безбедности грађана. За све које интересује, постоји и време и место и начин на који се о томе разговара, саопштавају новосадски лигаши.

А. Савановић

 

За разлику од њих...

Функционери ЛСВ-а који су преузели одговорност за управљање одређеним областима у Граду апсолутно су спремни да одговоре на свако питање или прихвате сваку добронамерну сугестију. Њихова врата су увек отворена за све што је у интересу Града, било да предлози и сугестије долазе од одборника и политичких странака власти или опозиције. Нажалост, ДС такве принципе није имао у време своје власти у Новом Саду чак ни према својим коалиционим партнерима, саопштио је Градски одбор Лиге социјалдемократа Војводине Нови Сад.   

Пише:
Пошаљите коментар