broken clouds
-1°C
25.11.2024.
Нови Сад
eur
116.9977
usd
111.7457
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Веће интересовање туриста за Нови Сад и околину

18.01.2021. 10:44 10:46
Пише:
Фото: Dnevnik.rs

Инфо-центре Туристичке организације Новог Сада (ТОНС) су у децембру у највећој мери посећивали туристи из свих крајева Србије, али и гости из Немачке, Индије, Француске, Аустрије, Словеније и Босне и Херцеговине.

Аналитичарка за промоцију туристичке понуде Тихана Путин за „Дневник” наводи да је у децембру приметан умањен број туриста због лоше епидемиолошке ситуације у земљи, као и у читавој Европи. Ипак, понуда „Плати две ноћи, а борави три” – траје и даље, а Тихана Путин истиче да је последњих дана приметно веће интересовање туриста за долазак у Нови Сад те да су путем друштвених мрежа добијали упите за понуде кампања које се тичу продуженог викенда у Новом Саду.

– Кампања „Нови Сад за три дана”, коју смо покренули средином 2020. године, одмах након окончања ванредног стања, привукла је велико интересовање, и сваког дана имамо доста упита за наведене предлоге, што нам је веома драго – наглашава Тихана Путин, и додаје да ће та кампања трајати и већи део ове године. – Људи нас редовно прате и заиста желе да виде и доживе то што им путем наших профила на друштвеним мрежама „Фејсбук” и „Инстаграм”, као и путем сајта www.novisad.travel представљамо.

У плану ТОНС-а за пролеће је велика кампања која ће, како Тихана Путин наводи, бити окренута ка домаћим и регионалним туристима који већ чине две трећине нашег тржишта, а све у циљу повећања тог броја. Она истиче да сваке године у најважнијим периодима покрећу рекламне кампање да би привукли госте те да сада припремају и међународну кампању путем „ТрипАдвисора”. Осим тога, Тихана Путин открива тренутне предлоге за обилазак нашег града.

– У наредних неколико недеља у фокусу су нам идилична зимска атмосфера на Фрушкој гори, посета манастирима, топла салашарска атмосфера, као и понуде у установама културе – описује наша саговорница, и додаје да су за најмлађе увек актуелне теме из праисторије које се могу видети у сталној поставци Природњачког музеја. – За оне који више воле да истражују околину Новог Сада, на нашим друштвеним мрежама и сајту ћемо имати и занимљиве приче из околних места, попут Каћа, Будисаве, Бегеча, Сремских Карловаца и других.


Бајковита расвета за боље фотографије

Саставни део ТОНС-ове промотивне кампање „Зимска фантазија у Новом Саду” је и наградни фото-конкурс који је почео 8. децембра, а који је, како Тихана Путин открива, привукао велико интересовање, те су за месец дана трајања конкурса добили више од 200 фотографија. Када је реч о празничним мотивима, Тихана Путин истиче да је ове године највећи број фотографија направљен испред неке од новогодишњих расвета у центру града, и то испред „кугле” на Тргу слободе, или, откако је постављена „Ледена шума” – у Дунавском парку.

– Чини се да је расвета допринела томе да Нови Сад и у овим необичним и тешким временима има ту искру оптимистичног и бајковитог, која се нашим учесницима наградног фото-конкурса чинила као добра сценографија за фотографисање – закључује Тихана Путин.


Од овогодишњих ТОНС-ових очекивања Тихана Путин наводи да, с обзиром на то да многа предвиђања указују на значај имунизације путем све масовније вакцинације, имају наду да ће се тиме значајно повећати и број путовања у свету.

– Бројна истраживања у Европи и САД потврђују та предвиђања да се већи број анкетираних изјаснио да ће се осећати сигурније на путовању када почне масовна вакцинација, а ми ћемо до тада вредно, као и до сада, радити на томе да будемо у фокусу наших потенцијалних туриста – наглашава Тихана Путин. – Предност сигурно чини чињеница да је Нови Сад следеће године и Европска престоница културе и да ће се тиме привући веће интересовање туриста за долазак у наш град. Та престижна титула свакако има огроман значај за брендирање града и стимулише нас да се још више трудимо у креирању нових идеја у смислу промоције Новог Сада и привлачења све већег броја туриста.

Текст и фото:

К. Ивковић Ивандекић

 

Пише:
Пошаљите коментар