Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Veće interesovanje turista za Novi Sad i okolinu

18.01.2021. 10:44 10:46
Piše:
Foto: Dnevnik.rs

Info-centre Turističke organizacije Novog Sada (TONS) su u decembru u najvećoj meri posećivali turisti iz svih krajeva Srbije, ali i gosti iz Nemačke, Indije, Francuske, Austrije, Slovenije i Bosne i Hercegovine.

Analitičarka za promociju turističke ponude Tihana Putin za „Dnevnik” navodi da je u decembru primetan umanjen broj turista zbog loše epidemiološke situacije u zemlji, kao i u čitavoj Evropi. Ipak, ponuda „Plati dve noći, a boravi tri” – traje i dalje, a Tihana Putin ističe da je poslednjih dana primetno veće interesovanje turista za dolazak u Novi Sad te da su putem društvenih mreža dobijali upite za ponude kampanja koje se tiču produženog vikenda u Novom Sadu.

– Kampanja „Novi Sad za tri dana”, koju smo pokrenuli sredinom 2020. godine, odmah nakon okončanja vanrednog stanja, privukla je veliko interesovanje, i svakog dana imamo dosta upita za navedene predloge, što nam je veoma drago – naglašava Tihana Putin, i dodaje da će ta kampanja trajati i veći deo ove godine. – Ljudi nas redovno prate i zaista žele da vide i dožive to što im putem naših profila na društvenim mrežama „Fejsbuk” i „Instagram”, kao i putem sajta www.novisad.travel predstavljamo.

U planu TONS-a za proleće je velika kampanja koja će, kako Tihana Putin navodi, biti okrenuta ka domaćim i regionalnim turistima koji već čine dve trećine našeg tržišta, a sve u cilju povećanja tog broja. Ona ističe da svake godine u najvažnijim periodima pokreću reklamne kampanje da bi privukli goste te da sada pripremaju i međunarodnu kampanju putem „TripAdvisora”. Osim toga, Tihana Putin otkriva trenutne predloge za obilazak našeg grada.

– U narednih nekoliko nedelja u fokusu su nam idilična zimska atmosfera na Fruškoj gori, poseta manastirima, topla salašarska atmosfera, kao i ponude u ustanovama kulture – opisuje naša sagovornica, i dodaje da su za najmlađe uvek aktuelne teme iz praistorije koje se mogu videti u stalnoj postavci Prirodnjačkog muzeja. – Za one koji više vole da istražuju okolinu Novog Sada, na našim društvenim mrežama i sajtu ćemo imati i zanimljive priče iz okolnih mesta, poput Kaća, Budisave, Begeča, Sremskih Karlovaca i drugih.


Bajkovita rasveta za bolje fotografije

Sastavni deo TONS-ove promotivne kampanje „Zimska fantazija u Novom Sadu” je i nagradni foto-konkurs koji je počeo 8. decembra, a koji je, kako Tihana Putin otkriva, privukao veliko interesovanje, te su za mesec dana trajanja konkursa dobili više od 200 fotografija. Kada je reč o prazničnim motivima, Tihana Putin ističe da je ove godine najveći broj fotografija napravljen ispred neke od novogodišnjih rasveta u centru grada, i to ispred „kugle” na Trgu slobode, ili, otkako je postavljena „Ledena šuma” – u Dunavskom parku.

– Čini se da je rasveta doprinela tome da Novi Sad i u ovim neobičnim i teškim vremenima ima tu iskru optimističnog i bajkovitog, koja se našim učesnicima nagradnog foto-konkursa činila kao dobra scenografija za fotografisanje – zaključuje Tihana Putin.


Od ovogodišnjih TONS-ovih očekivanja Tihana Putin navodi da, s obzirom na to da mnoga predviđanja ukazuju na značaj imunizacije putem sve masovnije vakcinacije, imaju nadu da će se time značajno povećati i broj putovanja u svetu.

– Brojna istraživanja u Evropi i SAD potvrđuju ta predviđanja da se veći broj anketiranih izjasnio da će se osećati sigurnije na putovanju kada počne masovna vakcinacija, a mi ćemo do tada vredno, kao i do sada, raditi na tome da budemo u fokusu naših potencijalnih turista – naglašava Tihana Putin. – Prednost sigurno čini činjenica da je Novi Sad sledeće godine i Evropska prestonica kulture i da će se time privući veće interesovanje turista za dolazak u naš grad. Ta prestižna titula svakako ima ogroman značaj za brendiranje grada i stimuliše nas da se još više trudimo u kreiranju novih ideja u smislu promocije Novog Sada i privlačenja sve većeg broja turista.

Tekst i foto:

K. Ivković Ivandekić

 

Piše:
Pošaljite komentar