Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Партизанска улица затворена до 15. фебруара због радова на надвожњаку

22.12.2022. 12:06 12:09
Пише:
Фото: Dnevnik (Slobodan Šušnjević)

Партизанска улица у Новом Саду биће затворена за саобраћај до средине фебруара, јер је рок за завршетак градње надвожњака у њој, у склопу изградње брзе пруге између војвођанске престонице и границе са Мађарском, продужен до тада.

То значи, према информацијама из ЈП „Путеви Србије”, да је и даље на снази обустава саобраћаја у зони надвожњака, односно од расксрнице Партизанске, Руменачке и Корнелија Станковића. Моторна возила се, док трају радови, преусмеравају на Руменачку, Булевар Јаше Томића и Кисачку улицу.

Надвожњак у Партизанској улици у Новом Саду, један је од девет чија изградња је у току између Новог Сада и Врбаса. Радови на њему, започети 10. маја, су најдаље одмакли, али ипак неће бити завршен у предвиђеном року. Између Врбаса и Келебије, од предвиђених 20, у току су радови на 16 надвожњака, а од планираних 11 подвожњака на овом делу пруге гради се осам.

Радови на траси двоколосечне пруге за возове који развијају брзину од 200 километара сат између Новог Сада и Суботице, осам месеци након њиховог почетка одвијају се дуж читаве деонице, на којој ће бити изграђено укупно 58 нових објеката - 30 надвожњака, 13 подвожњака, пет галерија, као и по два пешачко-бициклистицка pothodnika и потпорне конструкције уз галерију. Поред тога, биће изграђена и два вијадукта. Најсложенији међу  свим објектима биће вијадукт у Врбасу дуг 1.465 метара, за којим по сложености следи вијадукт у Малом Иђошу од пола километра. На траси брзе пруге граде се и четири моста  преко канала Дунав-Тиса-Дунав.

Пруга Нови Сад – Суботица, чија градња је у току, дуга је 108 километара и то је трећа деоница пруге за велике брзине кроз Србију, од Београда до границе са Мађарском. Гради је кинески конзорцијум „China Railnjay Интернатионал” и „China Communications Цонструцтион Company”.  Почетак радова озваничен је у новембру прошле године, али се у посао практично ушло 7. априла када је обустављен железнички саобраћај између Новог Сада и Суботице. До тада се радило на оним местима која нису захтевала прекид саобраћаја. Према уговору, рок за завршетак је 33 месеца од потпуне обуставе саобраћаја на целој траси, односно до краја 2024. године, а вредност радова је 1,16 милијарди долара.

Градња брзе пруге у Србији која ће повезати Београд и Суботицу, односно, Келебију, дуге 183 километра, започета је 2017. године. Тада су почели радови на деоници између Старе Пазове и Новог Сада, дугој 40,4 километра, што је било поверено руској компанији РЖД Интернешнел, а годину касније отпочела је градња трасе од Београда до Старе Пазове. Трасу од главног града до Старе Пазове градио је исти кинески конзорцијум. Прве две деонице брзе пруге су завршене и саобраћај између Београда и Новог Сада успостављен је 19. марта. 

Ј. В.- З.Мл.

Пише:
Пошаљите коментар