НАЈБОЉИ НА БИЛБОРДИМА: Јован Гајић, Милана Латковић и Милана Билић
Јован Гајић, Милана Латковић и Милана Билић у прошлој школској години похађали су Средњу економску школу „Светозар Милетић”. Све троје у прошлој школској години освојили су прве награде у стручним областима у којима су се такмичили.
Јован Гајић освојио је прво место на Републичком такмичењу из куварства за ученике трећег степена.– Уписао сам се на Mеnaymеnt угоститељства у Новом Саду и планирам даље да се усавршавам у овој области – наводи Гајић. – Циљ ми је да што више остварим у угоститељству, да управљам рестораном, а по могућности и свој ресторан да отворим.
Милана Латковић освојила је прво место на Републичком такмичењу из услуживања, област „Банкет”.
– Уписала сам се на Природно-математички факултет у Новом Саду – истиче Милана. – Када завршим студије, волела бих да се запослим у неком хотелу, а, што да не, једног дана да управљам или будем власница ланца хотела.
И Милана Билић освојила је прво место на Републичком такмичењу из услуживања, област „Банкет”. Студент је прве године хотелијерства на ПМФ-у Универзитета у Новом Саду.
– Први циљ ми је да завршим факултет, па ћемо видети касније – истиче Милана Билић – За сада себе видим у хотелијерству, али нисам у потпуности сигурна у то да ли ће ми то бити и главно професионално усмерење. Време ће показати.
Пројекат „Учим + Знам = Вредим”, који реализује Удружење за промоцију друштвене одговорности, настављен је и ове године. На 43 локације у Новом Саду и Сремским Карловцима постављени су нови билборди. На њима је представљено готово 300 ученика основних и средњих школа који су у протеклој школској години остварили најзначајније успехе на такмичењима из области науке и уметности на домаћој и међународној сцени. Генерални спонзор овог пројекта и ове године је Ерсте банка, а партнер у реализацији Омладинска престоница Европе - ОПЕНС 2019. У сарадњи с Удружењем за промоцију друштвене одговорности, „Дневник” ће у наредним данима представљати лауреате пројекта „Учим + Знам = Вредим”, уз њихове кратке изјаве.