Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Лидл камионче најавио отварање савременог дисконта

07.10.2018. 19:45 19:49
Пише:
Фото: С. Шушњевић

У сусрет отварању првог савременог дисконта “Лидл” у нашем граду, караван и популарно “Лидл камионче” стигао је данас и у Нови Сад.

Велики број пролазника, који су искористили лепо време раног недељног поподнева на Тргу слободе, дочекала су бесплатна изненађења, а домаћини, међу којима је и познати новинар Драган Илић, делили су суграђанима слаткише и сланише, сокове, воду и друге производе које до сада нису имали прилику да купе у Србији, а који су део јединствених “Лидл” брендова. “Лидл камионче” уједно је Новосађанима пренело поруку организатора која гласи: “Што у излогу – то и у радњи”.

Истовремено отварање 16 “Лидл” продавница широм Србије, као и у нашем граду, планирано је за четвртак, 11. октобар у  8 сати ујутру

- Обилазимо градове у Србији, причамо с људима и мој први утисак је био да сви једва чекају кад ће да дође “Лидл” – расположено је објаснио Драган Илић. – Видим да су упознати, пробају производе, све то код њих изазива пријатно узбуђење, а друго шта сам приметио је то да су се неочекивана и велика снижења појавила у понуди других трговинских ланаца. Због тога сматрам да је појава новог ланца довела до конкуренције, што ће нама као потрошачима користити и добићемо повољније и квалитетније производе. Осим тога, цене производа у “Лидлу” налазе се изнад производа, за разлику од осталих трговинских ланаца код нас, што је практичније, а наши људи имају обичај да кажу “Швабо смислио!”.

Током четири дана екипе “Лидл” каравана ће обићи 12 градова, а Нови Сад је био други који су посетили. Истовремено отварање 16 “Лидл” продавница широм Србије, као и у нашем граду, планирано је за четвртак, 11. октобар у  8 сати ујутру. Први савремени дисконт у Србији потрошачима ће понудити једниствено искуство куповине кроз пажљиво одабран асортиман од 1.500 производа са најбољим односом цене и квалитета, поручују из дисконтног ланца “Лидл”.

Б. Павковић

Пише:
Пошаљите коментар
Лидл: Реклама нема за циљ да некога омаловажи 

Лидл: Реклама нема за циљ да некога омаловажи 

05.10.2018. 18:15 19:51