Лидл: Реклама нема за циљ да некога омаловажи
БЕОГРАД: Компанија Лидл Србија саопштила је вечерас да њихова маркетиншка кампања “Савршен пар” којом се промовише отварање Лидл продавница у Србији нема за циљ да било кога омаловажава и да велику пажњу посвећује једнаком уважавању оба пола.
Поводом изјаве потпредседнице Владе и председнице Координационог тела за родну равноправност Зоране Михајловић у којој се позива “Лидл” да још једном размисли о поруци коју женама шаље кроз своју маркетиншку кампању, та команија наводи да им је жао што је у делу јавности схваћена на начин на који нису намеравали.
Компанија Лидл Србија наводи да је идеја кампање да промовише оно по чему је Лидл препознат у свету, а то је најбољи однос цене и квалитета.
У саопштењу се објашњава да се као главни промотери, у кампањи појављују два лика, експерти за куповину и да су оба лика приказана кроз више позитивних особина.
Они у наставку кампање, који ће ускоро бити емитован, постају део живота наших потрошача и активно им помажу да донесу добре одлуке при куповини, наводи се у саопштењу Лидла.
Повезивање било ког од ликова са само једним атрибутом, није била наша намера. Расподела њихових “експертиза“ једноставно је потекла од рода речи у српском језику, где је квалитет мушког рода, а цена - женског, указује Лидл.
Кажу да као одговорна компанија, у свим сегментима пословања поштују принцип равноправности и дубоко цене напоре свих институција, организација цивилног друштва и појединаца које улажу у стварање друштва равноправних људи са једнаким могућностима.
Компанија Лидл залаже се за исте вредности и велику пажњу посвећује једнаком уважавању оба пола, истиче се у саопштењу.
Михајловић је раније данас позвала компанију Лидл да још једном размисли о маркетиншкој кампањи којом најављује улазак на тржиште Србије и поруци коју шаље женама у Србији.
Изузетно ми је драго што је компанија Лидл дошла на наше тржиште, што ће упослити велики број наших младих људи, али морам да приметим да маркетиншка кампања у којој жену приказују као ниску цену, а мушкарца као висок квалитет не носи добру поруку грађанима и посебно грађанкама Србије, истакла је Михајловић у саопштењу.
Она је изразила уверење да ће комнпанија Лидл у свом пословању бити друштвено одговорна и да ће поштовати принципе родне равноправности у чему ће имати подршку Координационог тела за родну равноправност Владе Србије.