Јелена Ђоковић отворила другу Dare to be Original конференцију
Одговоре на питања како креирати производ који ће користити милиони људи, шта је потребно за одржив бизнис модел и колика је улога креативности у свему томе, дали су неки од најпознатијих стучњака из области бизнис дизајна окупљени на другој по реду конференцији о предузетништву Даре то бе Оригинал.
Конференцију коју организује магазин Оригинал и Фондација Новак Ђоковић, уз подршку компаније ВодаВода, у новосадској Свилари свечано је отворила Јелена Ђоковић.
Домаћа публика имала је ретку прилику да чује предавање Милоша Милића, директора тима за развој производа у америчком малопродајном ланцу Волмарт, док су специјални гости били Џулијан Лукашевич, експерт за развој иновација и бизнис дизајна, Грета Сигер, саветница за иновације и системски тренер и Миша Лукић, пионир бизнис дизајна у Србији.
„Мисија магазина Оригинал је да промовише појединаце са добрим идејама и подржи их да истрају у својим предузетничким подухватима. Због тога смо ове године одлучили да причамо о бизнис дизајну који се сматра најважнијом вештином будућности и главним покретачем модерног пословања. Након савета добијених из прве руке, од европских и домаћих стручњака из области иновације, наша публика је могла да научи како да направи јасну разлику између сервиса који је само маркетиншки трик и оног који је одрживи посао. Непрестано учење и улагање у себе је први корак ка том циљу и драго нам је ако Даре то бе Оригинал може буде делић на путу до неке будуће, успешне предузетничке приче“, рекла је Јелена Ђоковић, директорка магазина Оригинал и глобална директорка Фондације Новак Ђоковић.
Колико год да је добра идеја и изведба, велики број предузетника и менаџера има проблем да изгради одржив бизнис модел. Креатор неких од најпопуларнијих Волмартових производа, Милош Милић, сматра да су потребе купаца, на које често заборављамо, најважнији део процеса стварања једног производа, а да је стицање њиховог поверења предуслов за напредак сваке компаније. На конференцији је говорио о томе како бизнис дизајн и иновације могу да промене пословање.
Е. Д.