Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Jelena Đoković otvorila drugu Dare to be Original konferenciju

24.09.2019. 13:09 13:14
Piše:
Foto: Fondacija Novak Đoković

Odgovore na pitanja kako kreirati proizvod koji će koristiti milioni ljudi, šta je potrebno za održiv biznis model i kolika je uloga kreativnosti u svemu tome, dali su neki od najpoznatijih stučnjaka iz oblasti biznis dizajna okupljeni na drugoj po redu konferenciji o preduzetništvu Dare to be Original.

Konferenciju koju organizuje magazin Original i Fondacija Novak Đoković, uz podršku kompanije VodaVoda, u novosadskoj Svilari svečano je otvorila Jelena Đoković.

Domaća publika imala je retku priliku da čuje predavanje Miloša Milića, direktora tima za razvoj proizvoda u američkom maloprodajnom lancu Volmart, dok su specijalni gosti bili Džulijan Lukaševič, ekspert za razvoj inovacija i biznis dizajna, Greta Siger, savetnica za inovacije i sistemski trener i Miša Lukić, pionir biznis dizajna u Srbiji.

„Misija magazina Original je da promoviše pojedinace sa dobrim idejama i podrži ih da istraju u svojim preduzetničkim poduhvatima. Zbog toga smo ove godine odlučili da pričamo o biznis dizajnu koji se smatra najvažnijom veštinom budućnosti i glavnim pokretačem modernog poslovanja. Nakon saveta dobijenih iz prve ruke, od evropskih i domaćih stručnjaka iz oblasti inovacije, naša publika je mogla da nauči kako da napravi jasnu razliku između servisa koji je samo marketinški trik i onog koji je održivi posao. Neprestano učenje i ulaganje u sebe je prvi korak ka tom cilju i drago nam je ako Dare to be Original može bude delić na putu do neke buduće, uspešne preduzetničke priče“, rekla je Jelena Đoković, direktorka magazina Original i globalna direktorka Fondacije Novak Đoković.

Koliko god da je dobra ideja i izvedba, veliki broj preduzetnika i menadžera ima problem da izgradi održiv biznis model. Kreator nekih od najpopularnijih Volmartovih proizvoda, Miloš Milić, smatra da su potrebe kupaca, na koje često zaboravljamo, najvažniji deo procesa stvaranja jednog proizvoda, a da je sticanje njihovog poverenja preduslov za napredak svake kompanije. Na konferenciji je govorio o tome kako biznis dizajn i inovacije mogu da promene poslovanje.

E. D.

Piše:
Pošaljite komentar