Апел Топлане корисницима: Обраћајте се телефоном, или мејлом
У складу са епидемиолошком ситуацијом и због спречавања ширења вируса ковид 19, Новосадска топлана апелује на кориснике услуга да се за питања и рекламације обрате телефоном или мејлом.
Моле кориснике услуга да лично долазе у Новосадску топлану само у изузетно хитним и важним случајевима, како би се непосредни контакти свели на најмању могућу меру.
Важно је напоменути да је посета Корисничком центру могућа уз обавезно коришћење заштитних маски, мерење телесне температуре на улазу у просторије, као и стриктно спровођење мера физичке дистанце и броја корисника у просторијама. Врата Корисничког центра за кориснике су отворена радним данима од 7,00 до 20,00 часова и суботом од 7,00 до 15,00 часова, док је за пријем поште отворен шалтер Писарнице Предузећа, радним данима од 7,00 до 15,00 часова, такође уз спровођење препоручених мера заштите.
За све информације, као и пријаву рекламација на квалитет услуге, корисницима су отворени бројеви телефона 423-712, 420-853 и број 0800-100-021, сваког дана од 6 до 22 часа. Ако цури на кућној инсталацији, због хитности интервенције и доступности телефона корисницима 24 сата, потребно је позвати на телефонски број 4881-105, који је на располагању искључиво за ту врсту пријаве. Корисници могу да нам се обрате и путем мејл адресе [email protected].