Apel Toplane korisnicima: Obraćajte se telefonom, ili mejlom
U skladu sa epidemiološkom situacijom i zbog sprečavanja širenja virusa kovid 19, Novosadska toplana apeluje na korisnike usluga da se za pitanja i reklamacije obrate telefonom ili mejlom.
Mole korisnike usluga da lično dolaze u Novosadsku toplanu samo u izuzetno hitnim i važnim slučajevima, kako bi se neposredni kontakti sveli na najmanju moguću meru.
Važno je napomenuti da je poseta Korisničkom centru moguća uz obavezno korišćenje zaštitnih maski, merenje telesne temperature na ulazu u prostorije, kao i striktno sprovođenje mera fizičke distance i broja korisnika u prostorijama. Vrata Korisničkog centra za korisnike su otvorena radnim danima od 7,00 do 20,00 časova i subotom od 7,00 do 15,00 časova, dok je za prijem pošte otvoren šalter Pisarnice Preduzeća, radnim danima od 7,00 do 15,00 časova, takođe uz sprovođenje preporučenih mera zaštite.
Za sve informacije, kao i prijavu reklamacija na kvalitet usluge, korisnicima su otvoreni brojevi telefona 423-712, 420-853 i broj 0800-100-021, svakog dana od 6 do 22 časa. Ako curi na kućnoj instalaciji, zbog hitnosti intervencije i dostupnosti telefona korisnicima 24 sata, potrebno je pozvati na telefonski broj 4881-105, koji je na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave. Korisnici mogu da nam se obrate i putem mejl adrese [email protected].