Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

ЛИДЛ СМАЊИО УДЕО ШЕЋЕРА И СОЛИ У ПРОИЗВОДИМА

08.08.2024. 10:44 10:46
Пише:
Фото: Промо/ Лидл

Како би усмерила своје пословање на подржавање и промовисање принципа освешћене исхране и тако обезбедила позитиван утицај на опште здравље људи и наше планете, компанија Лидл посветила се многобројним иницијативама за „Храну за боље сутра“, па је и умањила удео шећера и соли у производима који се најчешће конзумирају.

Лидл је редуковао удео додатог шећера и соли у својим брендовима и дефинисао за циљ да се просечан садржај додатог шећера и соли у асортиману производа Лидл брендова смањи за 20% до 2025. године.

Смањен удео шећера

Према студији рађеној у Европској Унији, годишње се по глави становника у просеку конзумира око 37кг шећера.  Како се здравим сматра највише 9 килограма, Лидл је препознао важност смањења количине шећера у својим производима и улаже велике напоре да укинути шећер у производима не буде замењен другим заслађивачима.

Ради остваривања позитивног утицаја на што већи број грађана, али и у циљу подизања свести о освешћеној исхрани, компанија Лидл умањила је количину шећера у разноврсним производима, попут воћног јогурта, пасираног парађза, мињон коцки и крем бананица из Лидл асортимана, при том задржавајући укус и квалитет на који су потрошачи навикли. А још 2019. године компанија је у потпуности престала да користи фруктозно/глукозни сируп и чисту фруктозу у прехрамбеној производњи.

Смањен удео соли

Најраспрострањенији зачин на свету, со, у количинама које премашују дневне потребе, може имати низ негативних ефеката. У земљама Европске уније, на годишњем нивоу, по глави становника се у просеку конзумира око 4 пута више соли од препоручене количине.   Једна од кључних стратегија Лидлове посвећености освешћеној исхрани под називом „Храна за боље сутра“ је и смајење соли, те је садржај соли смањен у разноврсним производима од меса, попут кобасица, ћевапа и других прерађевина, као и у резаном, белом хлебу који је уједно и једна од најпродаванијих намирница на домаћем тржишту.

„Свакодневно се трудимо да свој утицај, односно утицај велике, интернационалне компаније, искористимо на прави начин - пружајући позитиван пример, уз понуду производа високог квалитета. Поред смањења удела соли и шећера, кроз давање предности природним састојцима уместо адитивима, избацивањем хинолин жуте и зелене С боје из употребе, смањењем и избегавањем конзерванса, уз бригу о безбедности хране, полако, али сигурно, уносимо промене које истичу природне врлине и висок квалитет разноврсних прехрамбених производа“, изјавила је Александра Мирић испред ЦСР одељења компаније Лидл Србија.

Друштвена одговорност један је од водећих стубова пословања компаније Лидл, која улаже напоре да кроз бројне активности сваки сегмент свог пословања испуни бригом о појединцу, заједници и планети. Компанија верује да и мали кораци, уз подршку својих верних купаца, имају велики утицај на живот грађана и њихово окружење.

Лидл о освешћеној исхрани – Храна за боље сутра

Као један од водећих прехрамбених трговинских ланаца у Европи, Лидл Србија препознаје свој утицај у погледу начина исхране код људи и одговорно се понаша по питању здравља потрошача и планете. Зато се у оквиру своје стратегије Лидл обавезао да ће посвећено радити на томе да уз транспарентну комуникацију пружи што шири асортиман понуде здравијих и одрживијих производа.

Научници из ЕАТ – Ланцет Commision тима редакције „The Ланцет“, која се већ 200 година бави актуелним темама из области медицине, недавно су дошли до сазнања да је  „планетарна дијета“ једини могући начин да наша земља успе да нахрани око 10 милијарди људи до 2050. године, а да не остане угрожена. Наиме, због начина на који се хранимо, чак 55% биокапацитета наше земље се троши за потребе исхране. Поменута „планетарна дијета“ представља препоручену исхрану која не штети планети и препоручује избор намирница на биљној бази, као и оних које остављају за собом што мањи карбонски отисак.

У складу са овим сазнањима, компанија Лидл Србија донела је одлуку да усмери своје пословање на подржавање и промовисање принципа освешћене исхране која ће обезбедити позитиван утицај на опште здравље људи и наше планете. Препоручује се исхрана богата, односно у већој мери заснована на воћу, поврћу, орашастим плодовима, интегралним житарицама, са мањим уделом соли и шећера, као и мање протеина животињског порекла. На овај начин ће Лидл својим потрошачима олакшати доношење одговорних одлука приликом куповине и тиме позитивно утицати на свој и живот других људи, као и заштиту планете.

Промо

Пише:
Пошаљите коментар