overcast clouds
13°C
08.11.2024.
Нови Сад
eur
116.9902
usd
108.5051
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

КАМПАЊА СТУДЕНАТА ФДУ „БАЦИ КОЦКУ” ПОСВЕЋЕНА БОРБИ ПРОТИВ ЗАВИСНОСТИ ОД КОЦКАЊА Све већи број малолетника се коцка

07.11.2023. 09:05 09:34
Пише:
Фото: Tanjug

Кампања „Баци коцку” има за циљ да подигне свест о све већем броју малолетних лица који постају зависни од клађења, односно коцкања.

Јуче је почела реализација овог пројекта студената Катедре за менаџмент и продукцију позоришта, радија и културе. У оквиру кампање са радом почиње и сајт www.bacikocku23.org.

- Студенти прве године са Катедре за менаџмент и продукцију позоришта, радија и културе као обавезну вежбу из медијског предмета осмислили су и реализовали промотивну кампању „Баци коцку”, рекла је за Танјуг Милица Илчић, асистент на Катедри за менаџмент и продукцију позоришта, радија и културе ФДУ.  Како је објаснила, у првом делу пројекта, студенти су спровели анкету у којој је учестовало преко хиљаду младих из Београда, а резултати су, према њеним речима, поражавајући.

- Они показују да 85 посто малолетних испитаника зна неког њихових година који се активно коцка, а чак 17 посто младих иде у коцкарнице више пута недељно, док је 57 посто људи први пут ушло у кладионице пре навршених 18 година - рекла је Илчић. 

Студенти су јуче на прометним местима изашли са поруком „Игра која престаје” и поделили флајере са QR кодом који води ка сајту„Баци коцку”. 

– У склопу пројекта Баци коцку, ми смо покренули и сајт www.bacikocku23.org.na којој ће сви заинтересовани моћи да прочитају исповести бивших зависника од коцкања, али и искуства здравствених радника који се баве лечењем ове болести  - рекла је Софија Нађа Станић, студенткиња ФДУ.

– Желимо да пробудимо наше друштво, јер коцкање је модерна болест која је захватила и најмлађе. Не желимо да број коцкарница превазилази број пекара или број биоскопа у нашем граду – рекла је она. 

Софија Нађа Станић је испричала да је циљ да се укаже на опасност реклама које промовишу овај вид „забаве”, у којима се јавности, али и младима, обраћају еминентни спортисти, глумци и друге јавне личности, чија реч има „тежину”. „Питамо њих - Да ли бисте ви свој живот ставили на коцку?” јер је ово важна тема  - рекла је Станић.

Пише:
Пошаљите коментар