Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

KAMPANJA STUDENATA FDU „BACI KOCKU” POSVEĆENA BORBI PROTIV ZAVISNOSTI OD KOCKANJA Sve veći broj maloletnika se kocka

07.11.2023. 09:05 09:34
Piše:
Foto: Tanjug

Kampanja „Baci kocku” ima za cilj da podigne svest o sve većem broju maloletnih lica koji postaju zavisni od klađenja, odnosno kockanja.

Juče je počela realizacija ovog projekta studenata Katedre za menadžment i produkciju pozorišta, radija i kulture. U okviru kampanje sa radom počinje i sajt www.bacikocku23.org.

- Studenti prve godine sa Katedre za menadžment i produkciju pozorišta, radija i kulture kao obaveznu vežbu iz medijskog predmeta osmislili su i realizovali promotivnu kampanju „Baci kocku”, rekla je za Tanjug Milica Ilčić, asistent na Katedri za menadžment i produkciju pozorišta, radija i kulture FDU.  Kako je objasnila, u prvom delu projekta, studenti su sproveli anketu u kojoj je učestovalo preko hiljadu mladih iz Beograda, a rezultati su, prema njenim rečima, poražavajući.

- Oni pokazuju da 85 posto maloletnih ispitanika zna nekog njihovih godina koji se aktivno kocka, a čak 17 posto mladih ide u kockarnice više puta nedeljno, dok je 57 posto ljudi prvi put ušlo u kladionice pre navršenih 18 godina - rekla je Ilčić. 

Studenti su juče na prometnim mestima izašli sa porukom „Igra koja prestaje” i podelili flajere sa QR kodom koji vodi ka sajtu„Baci kocku”. 

– U sklopu projekta Baci kocku, mi smo pokrenuli i sajt www.bacikocku23.org.na kojoj će svi zainteresovani moći da pročitaju ispovesti bivših zavisnika od kockanja, ali i iskustva zdravstvenih radnika koji se bave lečenjem ove bolesti  - rekla je Sofija Nađa Stanić, studentkinja FDU.

– Želimo da probudimo naše društvo, jer kockanje je moderna bolest koja je zahvatila i najmlađe. Ne želimo da broj kockarnica prevazilazi broj pekara ili broj bioskopa u našem gradu – rekla je ona. 

Sofija Nađa Stanić je ispričala da je cilj da se ukaže na opasnost reklama koje promovišu ovaj vid „zabave”, u kojima se javnosti, ali i mladima, obraćaju eminentni sportisti, glumci i druge javne ličnosti, čija reč ima „težinu”. „Pitamo njih - Da li biste vi svoj život stavili na kocku?” jer je ovo važna tema  - rekla je Stanić.

Piše:
Pošaljite komentar