Виз Ер плаћене карте пребацује аутоматски на налоге клијената
БЕОГРАД/САРАЈЕВО: Компанија Виз Ер објавила је данас да је, услед знатно повећаног обима отказаних летова аутоматизовала процес рефундирања клијентима тако што се Wizz кредити у износу од 120 посто оригиналне цене карте аутоматски пребацује на Wizz налоге клијената.
Поред увођења аутоматског процеса рефундирања, авиокомпанија ће привремено онемогућити онлине опцију пријема захтева за рефундирање, најкасније до 14. априла 2020. године, како би могла да обради примљене захтеве за отказивање чији број је у посљедње време увећан више од 100 пута.
Виз Ер уверава клијенте да ће, без обзира што ће можда бити потребно више времена него иначе, сви захтеви бити обрађени и клијенти ће моћи да затраже поврат новца након отказивања њиховог лета/летова.
Аутоматизован процес поврата новца за путне агенције се развија као приоритетан кажу у овој компанији и моле туристичке агенције да се обрате њиховим инфо центрима.
Путници који су резервације извршили преко путничких агенција укључујући онлине агенције, треба да ступе у контакт са компанијом од које су купили карте.
"Молимо вас да нас разумете током ове неуобичајене ситуације и максимално користите наше самоуслужне платформе, као што је наведено у е-маиловима, како бисмо смањили саобраћај према већ преоптерећеним инфо центрима", навели су у саопштењу.
Како се додаје, иако је тренутна ситуација ван контроле Виз Ер-а, ова авиокомпанија се извињава због могућих непријатности изазваних забраном и последичним отказивањем путовања и наглашава да су обрада захтева за поврат новца и рефундирање међу њеним главним приоритетима.