Viz Er plaćene karte prebacuje automatski na naloge klijenata
BEOGRAD/SARAJEVO: Kompanija Viz Er objavila je danas da je, usled znatno povećanog obima otkazanih letova automatizovala proces refundiranja klijentima tako što se Wizz krediti u iznosu od 120 posto originalne cene karte automatski prebacuje na Wizz naloge klijenata.
Pored uvođenja automatskog procesa refundiranja, aviokompanija će privremeno onemogućiti online opciju prijema zahteva za refundiranje, najkasnije do 14. aprila 2020. godine, kako bi mogla da obradi primljene zahteve za otkazivanje čiji broj je u posljednje vreme uvećan više od 100 puta.
Viz Er uverava klijente da će, bez obzira što će možda biti potrebno više vremena nego inače, svi zahtevi biti obrađeni i klijenti će moći da zatraže povrat novca nakon otkazivanja njihovog leta/letova.
Automatizovan proces povrata novca za putne agencije se razvija kao prioritetan kažu u ovoj kompaniji i mole turističke agencije da se obrate njihovim info centrima.
Putnici koji su rezervacije izvršili preko putničkih agencija uključujući online agencije, treba da stupe u kontakt sa kompanijom od koje su kupili karte.
"Molimo vas da nas razumete tokom ove neuobičajene situacije i maksimalno koristite naše samouslužne platforme, kao što je navedeno u e-mailovima, kako bismo smanjili saobraćaj prema već preopterećenim info centrima", naveli su u saopštenju.
Kako se dodaje, iako je trenutna situacija van kontrole Viz Er-a, ova aviokompanija se izvinjava zbog mogućih neprijatnosti izazvanih zabranom i posledičnim otkazivanjem putovanja i naglašava da su obrada zahteva za povrat novca i refundiranje među njenim glavnim prioritetima.