Јапанци „полудели“ за српским гуменим опанком
Последњих месеци на велика врата, као модни детаљ, враћа се и најстарији и најпознатији „Тигров“ производ — гумени опанак. Посебно је интересантан Јапанцима, а преко те азијске земље, опанак ће своје купце добити у Европи и Америци, јавља Спутњик
Традиционални гумени опанак, такозвани „пироћанац“, који се у „Тигру“ производи већ осам и по деценија, последњих неколико година добио је и своје наследнике у разним бојама. Врхунског су квалитета, а израђују се искључиво ручно за захтевна тржишта од Балкана до Далеког истока.
Радница Марија Антић каже за РТС да се норма повећала у односу на период када је почела да ради, али све је то, додаје, прихватљиво.
„Захтеви купаца су све строжи и строжи, значи, сваки нови модел је практично за њих виши ранг у односу на prеthodno усвојене моделе. Веома је строга контрола и улазних материјала и процеса производње и саме завршне контроле производа“, објашњава Марина Петровић, руководилац службе TT развоја.
Годишње се у „Тигру“ произведе пола милиона опанака, а повећање потражње условило је да су се израђивали и током лета, када није сезона, јер опанак има сталне купце и велико тржиште. Сарадња са Јапанцима, пак, за „Тигровце“ представља изазов и нову перспективу
„Што се тиче интересовања Јапанаца, било је усмерено пре свега на те различите боје опанака и на дечје моделе. Наш нови опанак који је нешто модификован у односу на 1935. годину, биће запакован у ексклузивну амбалажу и на тржишту ће носити тотално неку другу вредност и ући ће у нови ценовни сегмент“, напомиње Владимир Илић, генерални директор компаније „Тигар АД“