Japanci „poludeli“ za srpskim gumenim opankom
Poslednjih meseci na velika vrata, kao modni detalj, vraća se i najstariji i najpoznatiji „Tigrov“ proizvod — gumeni opanak. Posebno je interesantan Japancima, a preko te azijske zemlje, opanak će svoje kupce dobiti u Evropi i Americi, javlja Sputnjik
Tradicionalni gumeni opanak, takozvani „piroćanac“, koji se u „Tigru“ proizvodi već osam i po decenija, poslednjih nekoliko godina dobio je i svoje naslednike u raznim bojama. Vrhunskog su kvaliteta, a izrađuju se isključivo ručno za zahtevna tržišta od Balkana do Dalekog istoka.
Radnica Marija Antić kaže za RTS da se norma povećala u odnosu na period kada je počela da radi, ali sve je to, dodaje, prihvatljivo.
„Zahtevi kupaca su sve stroži i stroži, znači, svaki novi model je praktično za njih viši rang u odnosu na prethodno usvojene modele. Veoma je stroga kontrola i ulaznih materijala i procesa proizvodnje i same završne kontrole proizvoda“, objašnjava Marina Petrović, rukovodilac službe TT razvoja.
Godišnje se u „Tigru“ proizvede pola miliona opanaka, a povećanje potražnje uslovilo je da su se izrađivali i tokom leta, kada nije sezona, jer opanak ima stalne kupce i veliko tržište. Saradnja sa Japancima, pak, za „Tigrovce“ predstavlja izazov i novu perspektivu
„Što se tiče interesovanja Japanaca, bilo je usmereno pre svega na te različite boje opanaka i na dečje modele. Naš novi opanak koji je nešto modifikovan u odnosu na 1935. godinu, biće zapakovan u ekskluzivnu ambalažu i na tržištu će nositi totalno neku drugu vrednost i ući će u novi cenovni segment“, napominje Vladimir Ilić, generalni direktor kompanije „Tigar AD“