Додељене награде потрошача "Мој избор"
БЕОГРАД: Награду потрошача "Мој избор", коју организује удружење "Моја Србија" добило је данас 16 произвођача и брендова.
Признање се додељује девету годину за редом, са циљем подстицања развоја домаће производње и промоције квалитета домаћих производа и брендова.
Ове године у конкуренцији за награду се нашло 930 домаћих производа и брендова у 27 категорија.
У првом кругу гласали су корисници интернета, а у другом су гласали потрошачи на терену.
У категорији све за кућу награду "Мој избор" добио је Металац посуђе, награду потрошача за најбоље млеко и млечни производ добио је Имлек "Моја кравица", у категорији транспорта "Пошта Србије", међу осигуравајућим друштвима Дунав осигурање, за најбољу манифестацију проглашен је ЕГЗИТ, у категорији безалкохолни напитак- Нектар фемили сокови.
У категорији супе, брашно, додаци јелима награду је добио "Зачин Ц", најбољи намештај по оцени потрошача има Форма идеале, што се тиче уља, прилога и прелива потрошачи најрадије користе Дијамантово уље, у категорији банака определи су се за банку "Интеза".
Највише гласова у категорији обуће и одеће потрошачи су дали за П...С... фешн, за месо и месне прерађевине изабрали су Златиборац, за омиљену грицкалицу "смоки", а омиљена минерална вода је "Књаз Милош" у категорији слаткиша "плазма".
Златну плакету "Мој избор 2019" за најомиљенији домаћи производ добила је "плазма", бренд komppanijе Бамби, док је златну плакету за најомиљенијег произвођача у Србији добио Имлек.
"На Плазми су одрастале и одрастају бројне генерације и већ више од пет деценија део је сваке породице и то искључиво захваљујући бескомпромисном квалитету, врхунским састојцима, јединственом укусу, мирису и препознатљивом облику", рекао је менаџер за односе са јавношћу компаније Бамби Немања Брковић.
Он је нагласио да награда коју су добили од потрошача Србије представља доказ поверења, а запосленима у Бамбију пружа велики мотив да наставе да се труде и потрошачима понуде нешто ново.
Награде добитницима уручио је помоћник градоначелника Андреја Младеновић који је рекао да је ова награда добро подсећање колико Србија има домаћих произвођача и брендова.
"Најважније је што је ово суд потрошача и због тога сви награђени треба да буду поносни", рекао је Младеновић.
У име Дунав осигурања награду је примила директорка Центра за корпоративни макетинг Маја Марковић која је рекла да та компанија ове године обележава четири и по деценије пословања.
"Осим што свих тих година неприкосновено држи примат и позицију осигуравајућег лидера у Србији, "Дунав" је по бруто фактурисаној премији ушао и у круг првих десет на листи ТОП 100 осигуравача југоисточне Европе", нагласила је она.
Марковић је додала да учешће од 27,5 одсто у укупној премији осигурања, број продатих полиса који је надомак двомилионитог, бруто премија која је премашила износ од 230 милиона евра, знатно ојачане техничке резерве и добит од 1,73 милијарде динара – подаци су који указују на поверење које компанија ужива међу становништвом и привредницима у Србији.