Dodeljene nagrade potrošača "Moj izbor"
BEOGRAD: Nagradu potrošača "Moj izbor", koju organizuje udruženje "Moja Srbija" dobilo je danas 16 proizvođača i brendova.
Priznanje se dodeljuje devetu godinu za redom, sa ciljem podsticanja razvoja domaće proizvodnje i promocije kvaliteta domaćih proizvoda i brendova.
Ove godine u konkurenciji za nagradu se našlo 930 domaćih proizvoda i brendova u 27 kategorija.
U prvom krugu glasali su korisnici interneta, a u drugom su glasali potrošači na terenu.
U kategoriji sve za kuću nagradu "Moj izbor" dobio je Metalac posuđe, nagradu potrošača za najbolje mleko i mlečni proizvod dobio je Imlek "Moja kravica", u kategoriji transporta "Pošta Srbije", među osiguravajućim društvima Dunav osiguranje, za najbolju manifestaciju proglašen je EGZIT, u kategoriji bezalkoholni napitak- Nektar femili sokovi.
U kategoriji supe, brašno, dodaci jelima nagradu je dobio "Začin C", najbolji nameštaj po oceni potrošača ima Forma ideale, što se tiče ulja, priloga i preliva potrošači najradije koriste Dijamantovo ulje, u kategoriji banaka opredeli su se za banku "Inteza".
Najviše glasova u kategoriji obuće i odeće potrošači su dali za P...S... fešn, za meso i mesne prerađevine izabrali su Zlatiborac, za omiljenu grickalicu "smoki", a omiljena mineralna voda je "Knjaz Miloš" u kategoriji slatkiša "plazma".
Zlatnu plaketu "Moj izbor 2019" za najomiljeniji domaći proizvod dobila je "plazma", brend komppanije Bambi, dok je zlatnu plaketu za najomiljenijeg proizvođača u Srbiji dobio Imlek.
"Na Plazmi su odrastale i odrastaju brojne generacije i već više od pet decenija deo je svake porodice i to isključivo zahvaljujući beskompromisnom kvalitetu, vrhunskim sastojcima, jedinstvenom ukusu, mirisu i prepoznatljivom obliku", rekao je menadžer za odnose sa javnošću kompanije Bambi Nemanja Brković.
On je naglasio da nagrada koju su dobili od potrošača Srbije predstavlja dokaz poverenja, a zaposlenima u Bambiju pruža veliki motiv da nastave da se trude i potrošačima ponude nešto novo.
Nagrade dobitnicima uručio je pomoćnik gradonačelnika Andreja Mladenović koji je rekao da je ova nagrada dobro podsećanje koliko Srbija ima domaćih proizvođača i brendova.
"Najvažnije je što je ovo sud potrošača i zbog toga svi nagrađeni treba da budu ponosni", rekao je Mladenović.
U ime Dunav osiguranja nagradu je primila direktorka Centra za korporativni maketing Maja Marković koja je rekla da ta kompanija ove godine obeležava četiri i po decenije poslovanja.
"Osim što svih tih godina neprikosnoveno drži primat i poziciju osiguravajućeg lidera u Srbiji, "Dunav" je po bruto fakturisanoj premiji ušao i u krug prvih deset na listi TOP 100 osiguravača jugoistočne Evrope", naglasila je ona.
Marković je dodala da učešće od 27,5 odsto u ukupnoj premiji osiguranja, broj prodatih polisa koji je nadomak dvomilionitog, bruto premija koja je premašila iznos od 230 miliona evra, znatno ojačane tehničke rezerve i dobit od 1,73 milijarde dinara – podaci su koji ukazuju na poverenje koje kompanija uživa među stanovništvom i privrednicima u Srbiji.