Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Пораст интернет оглашавања - уложено 36,8 милиона евра

16.05.2019. 13:14 13:17
Пише:
Фото: pixabay.com

БЕОГРАД: Интернет оглашавање у Србији у протеклој години забележило је раст од око 25 одсто и у њега је инвестирано 36,8 милиона евра, речено је данас на представљању истраживања о онлајн оглашавању у Србији у оквиру конференције Дигитал Day 2019 у Београду.

Раде Тричковић, директор у агенцији "Httpool" рекао је представљајући резултате истраживања да интернет оглашавање чини 22 одсто од укупног оглашавања на тржишту, што је мање него у неким развијенијим земљама.



"Имамо константан раст али интернет оглашавање чини око 22 одсто од укупног оглашавања на нашем тржишту, а на развијенијим тржиштима је то више од 50 осто и то показује да значајно каснимо", рекао је Тричковић.



Ипак каже, забележен је раст од 24,8 одсто и та стопа раста је међу највишим у Европи.



Мобилни адвертајзинг бележи раст од 45, 4 одсто и вредан је око 19 милиона евра.



Тржиште видео адвертајзинга бележи раст од 53 одсто и вредно је 5, 39 милиона евра.



Социал медиа такође бележи раст од 42 одсто и вредност тржишта је је 8,1 милон евра.



Тричковић каже да очекује да ће се наставити стопа раста кад је у питању тржиште оглашавања и да су трендови слични и на западним тржиштима.



Display, паид search и classified анд дирецториес су доминантни сегменти на нашем тржишту. 



Што се тиче локал дисплеја, први пут забележен пад и овај тренд је продужен у 2019. години.



Али, ово је прва година да је посета на мобајлу већа од посете на десктопу, рекао је Тричковић.



Дигитална конференција ове године се одржава под слоганом “How до you труст?” а неке од тема су колико и како веровати медијима, садржају и бренду. 

Пише:
Пошаљите коментар