Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Porast internet oglašavanja - uloženo 36,8 miliona evra

16.05.2019. 13:14 13:17
Piše:
Foto: pixabay.com

BEOGRAD: Internet oglašavanje u Srbiji u protekloj godini zabeležilo je rast od oko 25 odsto i u njega je investirano 36,8 miliona evra, rečeno je danas na predstavljanju istraživanja o onlajn oglašavanju u Srbiji u okviru konferencije Digital Day 2019 u Beogradu.

Rade Tričković, direktor u agenciji "Httpool" rekao je predstavljajući rezultate istraživanja da internet oglašavanje čini 22 odsto od ukupnog oglašavanja na tržištu, što je manje nego u nekim razvijenijim zemljama.



"Imamo konstantan rast ali internet oglašavanje čini oko 22 odsto od ukupnog oglašavanja na našem tržištu, a na razvijenijim tržištima je to više od 50 osto i to pokazuje da značajno kasnimo", rekao je Tričković.



Ipak kaže, zabeležen je rast od 24,8 odsto i ta stopa rasta je među najvišim u Evropi.



Mobilni advertajzing beleži rast od 45, 4 odsto i vredan je oko 19 miliona evra.



Tržište video advertajzinga beleži rast od 53 odsto i vredno je 5, 39 miliona evra.



Social media takođe beleži rast od 42 odsto i vrednost tržišta je je 8,1 milon evra.



Tričković kaže da očekuje da će se nastaviti stopa rasta kad je u pitanju tržište oglašavanja i da su trendovi slični i na zapadnim tržištima.



Display, paid search i classified and directories su dominantni segmenti na našem tržištu. 



Što se tiče lokal displeja, prvi put zabeležen pad i ovaj trend je produžen u 2019. godini.



Ali, ovo je prva godina da je poseta na mobajlu veća od posete na desktopu, rekao je Tričković.



Digitalna konferencija ove godine se održava pod sloganom “How do you trust?” a neke od tema su koliko i kako verovati medijima, sadržaju i brendu. 

Piše:
Pošaljite komentar