clear sky
-3°C
24.11.2024.
Нови Сад
eur
116.9977
usd
111.7457
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Стартује кампања Нека куповина буде милина

11.03.2019. 12:55 12:56
Пише:
Фото: Dnevnik arhiva

БЕОГРАД: Државна секретарка у Министарству трговине, туризма и телекомуникација Татјана Матић, саопштила је да ће Национални регистар за приговоре потрошача, као и нови прописи које Министарство припрема, знатно допринети унапређењу ове области у смислу подизања свести потрошача о њиховим правима али и у разумевању трговаца о бенефитима које постижу поштовањем потрошачких права.

На конференцији поводом почетка кампање за заштиту потрошача “Нека куповина буде милина”, у Прес центру УНС-а, државна секретарка је напоменула да у складу с обавезама Србије у процесу европских интеграција, Министарство израдило предлог новог закона о заштити права потрошача, као и предлог стратегије за заштиту права потрошача.

Веома је важно и да унапредимо механизме заштите, да скратимо поступак остваривања потрошачких права и да оснажимо ван институционалне ресурсе, које представљају удружења као прва инстанца за пружање подршке потрошачима. Исто тако, потребно је подизање свести код трговаца о користима које имају када иду у сусрет потребама потрошача, као и успостављање механизма медијације у случају спорних ситуација код потрошачких приговора, рекла је Матић, наводећи да се највећи број тих приговора односи на робу, односно на обућу, одећу и технику. 

Она је истакла да је важан сегмент промоције потрошачких права област електронске трговине, за коју ће бити спроведена и посебна кампања са циљем јачања поверења грађана у овај вид трговине. 

Помоћница министра за заштиту потрошача Вишња Ракић представила је медијску кампању “Нека куповина буде милина”, која је припремљена у оквиру Твининг пројекта “Даљи развој заштите потрошача у Србији”, а који се спроводи у партнерству са мађарско-словачким конзорцијумом од августа 2017. до августа 2019. 

Кампања коју чине видео и радијски спотови трајаће наредне две недеље, поводом Светског дана права потрошача који се обележава 15. марта.

Пише:
Пошаљите коментар
НОПС: Поглавље 23 ће унапредити права потрошача у Србији

НОПС: Поглавље 23 ће унапредити права потрошача у Србији

03.06.2015. 16:48 13:33