Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Startuje kampanja Neka kupovina bude milina

11.03.2019. 12:55 12:56
Piše:
Foto: Dnevnik arhiva

BEOGRAD: Državna sekretarka u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić, saopštila je da će Nacionalni registar za prigovore potrošača, kao i novi propisi koje Ministarstvo priprema, znatno doprineti unapređenju ove oblasti u smislu podizanja svesti potrošača o njihovim pravima ali i u razumevanju trgovaca o benefitima koje postižu poštovanjem potrošačkih prava.

Na konferenciji povodom početka kampanje za zaštitu potrošača “Neka kupovina bude milina”, u Pres centru UNS-a, državna sekretarka je napomenula da u skladu s obavezama Srbije u procesu evropskih integracija, Ministarstvo izradilo predlog novog zakona o zaštiti prava potrošača, kao i predlog strategije za zaštitu prava potrošača.

Veoma je važno i da unapredimo mehanizme zaštite, da skratimo postupak ostvarivanja potrošačkih prava i da osnažimo van institucionalne resurse, koje predstavljaju udruženja kao prva instanca za pružanje podrške potrošačima. Isto tako, potrebno je podizanje svesti kod trgovaca o koristima koje imaju kada idu u susret potrebama potrošača, kao i uspostavljanje mehanizma medijacije u slučaju spornih situacija kod potrošačkih prigovora, rekla je Matić, navodeći da se najveći broj tih prigovora odnosi na robu, odnosno na obuću, odeću i tehniku. 

Ona je istakla da je važan segment promocije potrošačkih prava oblast elektronske trgovine, za koju će biti sprovedena i posebna kampanja sa ciljem jačanja poverenja građana u ovaj vid trgovine. 

Pomoćnica ministra za zaštitu potrošača Višnja Rakić predstavila je medijsku kampanju “Neka kupovina bude milina”, koja je pripremljena u okviru Tvining projekta “Dalji razvoj zaštite potrošača u Srbiji”, a koji se sprovodi u partnerstvu sa mađarsko-slovačkim konzorcijumom od avgusta 2017. do avgusta 2019. 

Kampanja koju čine video i radijski spotovi trajaće naredne dve nedelje, povodom Svetskog dana prava potrošača koji se obeležava 15. marta.

Piše:
Pošaljite komentar
NOPS: Poglavlje 23 će unaprediti prava potrošača u Srbiji

NOPS: Poglavlje 23 će unaprediti prava potrošača u Srbiji

03.06.2015. 16:48 13:33