Шта радити када банкомат задржи картицу?
Немали број Новосађана нашао се у непријатној ситуацији да им банкомат задржи платну картицу. Како да најбрже реше овај проблем за “Дневник” из Војвођанске банке објашњавају да је неопходно да се грађани лично обрате банци која је издала картицу.
Током радног времена филијале банке потребно је пријавити случај задржавања платне картице и нагласити конкретни банкомат на којем се то догодило. Ако је задржана картица у банкомату пословне банке која је и издала ту исту картицу, надлежни запосленици у банци ће проверити статус картице, након чега ће се вратити клијенту, уз евентуалну активацију исте.
Са друге стране, ако је платну картицу задржао банкомат друге пословне банке, опет је неопходно да се грађани лично обрате пословној банци која је издала ту картицу. Након тога, службеници те банке ће се обратити пословној банци у чијем банкомату је картица задржана.
Када добију информације о статусу задржане платне картице и провере да ли се она може уручити назад, банка код које клијен има рачун доставља банци у којој је платна картица задржана идентификационе и неопходне податке за уручење платне картице, која је извађена из банкомата.
Када су у питању картице издате од страних (ино) банака, Новосађани су, сазнајемо, најчешће опредељују да не обавештавају банку у чијем банкомату је задржана платна картица, те самим тим није испуњен предуслов да дата пословна банка клијенту врати задржану картицу. Након истека одређеног рока, такве картице се уништавају.
К. Ивковић Ивандекић