Šta raditi kada bankomat zadrži karticu?
Nemali broj Novosađana našao se u neprijatnoj situaciji da im bankomat zadrži platnu karticu. Kako da najbrže reše ovaj problem za “Dnevnik” iz Vojvođanske banke objašnjavaju da je neophodno da se građani lično obrate banci koja je izdala karticu.
Tokom radnog vremena filijale banke potrebno je prijaviti slučaj zadržavanja platne kartice i naglasiti konkretni bankomat na kojem se to dogodilo. Ako je zadržana kartica u bankomatu poslovne banke koja je i izdala tu istu karticu, nadležni zaposlenici u banci će proveriti status kartice, nakon čega će se vratiti klijentu, uz eventualnu aktivaciju iste.
Sa druge strane, ako je platnu karticu zadržao bankomat druge poslovne banke, opet je neophodno da se građani lično obrate poslovnoj banci koja je izdala tu karticu. Nakon toga, službenici te banke će se obratiti poslovnoj banci u čijem bankomatu je kartica zadržana.
Kada dobiju informacije o statusu zadržane platne kartice i provere da li se ona može uručiti nazad, banka kod koje klijen ima račun dostavlja banci u kojoj je platna kartica zadržana identifikacione i neophodne podatke za uručenje platne kartice, koja je izvađena iz bankomata.
Kada su u pitanju kartice izdate od stranih (ino) banaka, Novosađani su, saznajemo, najčešće opredeljuju da ne obaveštavaju banku u čijem bankomatu je zadržana platna kartica, te samim tim nije ispunjen preduslov da data poslovna banka klijentu vrati zadržanu karticu. Nakon isteka određenog roka, takve kartice se uništavaju.
K. Ivković Ivandekić