Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Саветовање стручњака о новој медијској стратегији у Новом Саду

17.12.2018. 12:35 12:39
Пише:
Фото: Tanjug (video)

НОВИ САД: На отварању скупа поводом израде нове медијске стратегије премијерка Ана Брнабић је поручила да је захвална представницима медијских и новинарских удружења, јер нису одустали од медијске стратегије, која, како је напоменула, треба да понуди оквир за будући развој свеукупне медијске сцене у Србији. 

Циљ доношења стратегије је остваривање јавног интереса у области јавног информисања и унапређење положаја медија, положаја и заштите новинара, унапређење новинарских група, информисање на језицима националних мањина, уређење медија на новим технолошким платформама, јачање медијске и информтичке писмености, поручила је Брнабић.

Каже и да је веома важно да радну групу чине представници државе и представници медијских и новининарских удружења, те оцењује да су дијалог и јачење поверења још један резултат ове сарадње.

Циљ су највећи страндарди медијске слободе и медијске сцене, а који су у складу са међународном праксом и стандардима, рекла је пренијерка и додала да су медијске реформе важне због читавог друштво, "како бисмо могли да идемо даље".

Професионалне консултације, које ће се на скупу у Новом Саду одвијати данас и у уторак, поздравио је и шеф мисије ОЕБС Андреа Орицио, уз напомену да је реч о кључној фази израде стратегије у којој ће се кроз дебату професионалаца и експерата критички сагледати 50 страна у које је уложено пуно рада и напора.

31. децембар је крајњи рок за израда медијске стратегије, рекао је председник радне групе за израду Медијске стратегије Дејан Стојановић, додајући да је радна група анализирала стање у области јавног информисања у неколико области, а да ће након данашње дебате уобличити предлог стратегије.

После уводног излагања, уследиле су предавања и представљање различитих тема из области медија и јавног информиања уопште.

Пише:
Пошаљите коментар
Вукосављевић: Медијска стратегија практично завршена

Вукосављевић: Медијска стратегија практично завршена

07.02.2018. 14:26 14:28