Саветовање стручњака о новој медијској стратегији у Новом Саду
НОВИ САД: На отварању скупа поводом израде нове медијске стратегије премијерка Ана Брнабић је поручила да је захвална представницима медијских и новинарских удружења, јер нису одустали од медијске стратегије, која, како је напоменула, треба да понуди оквир за будући развој свеукупне медијске сцене у Србији.
Циљ доношења стратегије је остваривање јавног интереса у области јавног информисања и унапређење положаја медија, положаја и заштите новинара, унапређење новинарских група, информисање на језицима националних мањина, уређење медија на новим технолошким платформама, јачање медијске и информтичке писмености, поручила је Брнабић.
Каже и да је веома важно да радну групу чине представници државе и представници медијских и новининарских удружења, те оцењује да су дијалог и јачење поверења још један резултат ове сарадње.
Циљ су највећи страндарди медијске слободе и медијске сцене, а који су у складу са међународном праксом и стандардима, рекла је пренијерка и додала да су медијске реформе важне због читавог друштво, "како бисмо могли да идемо даље".
Професионалне консултације, које ће се на скупу у Новом Саду одвијати данас и у уторак, поздравио је и шеф мисије ОЕБС Андреа Орицио, уз напомену да је реч о кључној фази израде стратегије у којој ће се кроз дебату професионалаца и експерата критички сагледати 50 страна у које је уложено пуно рада и напора.
31. децембар је крајњи рок за израда медијске стратегије, рекао је председник радне групе за израду Медијске стратегије Дејан Стојановић, додајући да је радна група анализирала стање у области јавног информисања у неколико области, а да ће након данашње дебате уобличити предлог стратегије.
После уводног излагања, уследиле су предавања и представљање различитих тема из области медија и јавног информиања уопште.