У Еђшегу одржана конференција ОПЕНС-а о трендовима у туризму
У жељи да повежу младе из различитих крајева и наизглед потпуно различите, али с једнаким идејама, иницијатива ОПЕНС 2019 у оквиру „Опенс Youth Фаир”-а, у дворцу Еђшег организовала је Конференцију о омладинском туризму.
Свет дигиталног маркетинга и трендови у омладинском туризму, примери добре праксе и идеје младих како да свој град приближе младима из региона и Европе, биле су тема конференције.
– Уочили смо да постоји јаз између понуде и потражње на тржишту: младима се нуди једно, а они данас траже сасвим друге ствари – сматра координаторка за међународну сардању у ОПЕНС-у Валентина Антић. – Нови Сад следеће године постаје центар младе Европе и више од пола милиона младих људи из читаве Европе проћи ће само кроз пројекте и активности које ОПЕНС спроводи са својим партнерима. Из тог разлога сматрамо да је важно да ми будемо ти који ће отворити дијалог, а Сајам омладинског туризма је одлична прилика за то.
У амбијенту дворца Еђшег своја искуства и знања у области дигиталног маркетинга, као и активност у сфери омладинског туризма, представили су мајсторица дигиталног маркетинга, професор историје, власник омладинског хостела, оснивач сајта који промовише еко-туризам и један Бразилац који је из хобија зближио Србију и Бразил.
– Много волим да правим видео-снимке и верујем да управо они имају моћ да промовишу нешто, прошире видике и прикажу оно што јеси и што понудиш као идеју – објаснио је творац блога „Добро дошли у Србију” Тијаго Фереира из Бразила. – На конференцији сам говорио о томе како паметно искористити слободно време, брендирати се и слично. Ја сам најпре из хобија направио блог о Србији и Бразилу је представио као туристичку дестинацију. Писао сам текстове и постављао фотографије места која сам овде обишао. У почетку су се људи чудили зашто то радим уместо да време искористим за одлазак на пиће с друштвом. Било ми је јасно да мој блог представља само кап у океану, међутим, истрајао сам, и данас је тај блог главни извор информација о Србији, један од главних канала путем којих правим своју мрежу клијената, организујем сопствене туре, а блог је успео да разбије предрасуде које су људи из Бразила имали о Србији. Све то је можда најбољи пример како се хоби претвара у посао.
Сајам омладинског туризма, као и конференција, били су прилика да млади изразе своје жеље кад је реч о туристичким дестинацијама, али и да препоруче занимљива места младима из других крајева. Најпопуларније идеје за сада су посете Новом Саду током актуелних манифестација, попут „Фестивала уличних свирача”, Егзита или неких адреналинских садржаја, препоручују се и посете институцијама културе, а не изостају ни идеје за различите бициклистичке туре.
Текст и фото: Б. Павковић