ВЕШТАЧКОЈ ИНТЕЛИГЕНЦИЈИ „ПРЕГОРЕО ОСИГУРАЧ“ Чет-бот фирме за доставу клијенти научили да ПСУЈЕ И КОМПАНИЈУ И СЕБЕ (ВИДЕО)
ЛОНДОН: Лондонска фирма за доставе ДПД онемогућила је део свог онлајн чет-бота, који покреће вештачка интелигенција (АИ), након што је незадовољни купац успео да научи АИ да псује и критикује компанију, пренели су данас британски медији.
Музичарка Ешли Бошам (30) покушавала је да пронађе несталу пошиљку, али није успела да добије корисне информације од чет-бота, преноси Гардијан.
Због тога је одлучила да се мало забави и почела је да експериментише како би открила шта све може да уради чет-бот и тада је, према њеним речима "почео хаос".
За почетак, замолила је АИ да јој исприча виц, али је убрзо отишла даље и натерала чет-бота и да напише песму у којој критикује компанију.
ДПД хас дисаблед итс артифициал intelligence online chatbot афтер а цустомер was абле то маке the бот swear анд write а поем цритицисинг the парцел delivery company.
Full story: https://t.co/XNdMDEp6xA pic.twitter.com/7gKKSfB3OV
— Sky News (@SkyNews) January 20, 2024
Након неколико следећих размена чет-бот је почео да псује, а потом и да критикује своју компанију и себе.
Описујући чет-бот, она је написала на платформи Икс (Твитер): "Потпуно је бескористан да одговори на било каква питања, а када сам га замолила са задовољством је произвео песму о томе колико су и он и запослени у фирми за доставе ДПД ужасни као колектив, да би после неколико упита чет-бот почео и да псује".
Цустомер хас соме фун with парцел delivery Chatbot фром ДПД анд гетс ит то write а поем абоут the company’s бад цустомер сервице pic.twitter.com/5NyKgIhJfC
— Давид (@armano) January 20, 2024
Музичарка је објавила пост о овоме који је имао 800.000 прегледа за 24 сата.