VEŠTAČKOJ INTELIGENCIJI „PREGOREO OSIGURAČ“ Čet-bot firme za dostavu klijenti naučili da PSUJE I KOMPANIJU I SEBE (VIDEO)
LONDON: Londonska firma za dostave DPD onemogućila je deo svog onlajn čet-bota, koji pokreće veštačka inteligencija (AI), nakon što je nezadovoljni kupac uspeo da nauči AI da psuje i kritikuje kompaniju, preneli su danas britanski mediji.
Muzičarka Ešli Bošam (30) pokušavala je da pronađe nestalu pošiljku, ali nije uspela da dobije korisne informacije od čet-bota, prenosi Gardijan.
Zbog toga je odlučila da se malo zabavi i počela je da eksperimentiše kako bi otkrila šta sve može da uradi čet-bot i tada je, prema njenim rečima "počeo haos".
Za početak, zamolila je AI da joj ispriča vic, ali je ubrzo otišla dalje i naterala čet-bota i da napiše pesmu u kojoj kritikuje kompaniju.
DPD has disabled its artificial intelligence online chatbot after a customer was able to make the bot swear and write a poem criticising the parcel delivery company.
Full story: https://t.co/XNdMDEp6xA pic.twitter.com/7gKKSfB3OV
— Sky News (@SkyNews) January 20, 2024
Nakon nekoliko sledećih razmena čet-bot je počeo da psuje, a potom i da kritikuje svoju kompaniju i sebe.
Opisujući čet-bot, ona je napisala na platformi Iks (Tviter): "Potpuno je beskoristan da odgovori na bilo kakva pitanja, a kada sam ga zamolila sa zadovoljstvom je proizveo pesmu o tome koliko su i on i zaposleni u firmi za dostave DPD užasni kao kolektiv, da bi posle nekoliko upita čet-bot počeo i da psuje".
Customer has some fun with parcel delivery Chatbot from DPD and gets it to write a poem about the company’s bad customer service pic.twitter.com/5NyKgIhJfC
— David (@armano) January 20, 2024
Muzičarka je objavila post o ovome koji je imao 800.000 pregleda za 24 sata.