Лакост без крокодила
ПАРИЗ: Француски модни бренд Лакост, у сарадњи са Међународном унијом за очување природе (ИУЦН), заменио је култни лого крокодила како би упозорио на проблем угрожених животиња.
Лакост је представио десет нових мотива за своје култне поло мајице и први пут ће, за 85 година постојања, заменити лого бренда, преносе агенције.
Свака од десет животиња које су мотиви на новим Лакост мајицама је на рубу изумирања.
Представљене су: бурманска корњача, јавански носорог, северни лемур, суматрански тигар, калифорнијски кондор, какапо, вакита, анегада граунд игуана, источни црнокрестасти гибон и саола.
Расположиво је само 1.775 поло мајица. Битно је нагласити да је број произведених поло мајица једнак броју преосталих живих јединки представљених угрожених врста.
Мајица кошта 183 долара, а сав новац биће дониран Међународној унији за очување природе.