Lakost bez krokodila
PARIZ: Francuski modni brend Lakost, u saradnji sa Međunarodnom unijom za očuvanje prirode (IUCN), zamenio je kultni logo krokodila kako bi upozorio na problem ugroženih životinja.
Lakost je predstavio deset novih motiva za svoje kultne polo majice i prvi put će, za 85 godina postojanja, zameniti logo brenda, prenose agencije.
Svaka od deset životinja koje su motivi na novim Lakost majicama je na rubu izumiranja.
Predstavljene su: burmanska kornjača, javanski nosorog, severni lemur, sumatranski tigar, kalifornijski kondor, kakapo, vakita, anegada graund iguana, istočni crnokrestasti gibon i saola.
Raspoloživo je samo 1.775 polo majica. Bitno je naglasiti da je broj proizvedenih polo majica jednak broju preostalih živih jedinki predstavljenih ugroženih vrsta.
Majica košta 183 dolara, a sav novac biće doniran Međunarodnoj uniji za očuvanje prirode.