Евровизија: Тијана испала, Македонка испрошена, а Швајцаркиња „севала“
Да су лагане ноте већ неко време у озбиљној кризи показује и овогодишње певачко надметање у Кијеву: било је скоро па свега, осим добре песме.
Ако смо након прве полуфионалне вечери у Кијеву могли да закључимо да су Црногорци (бар ако је судити по њиховом представнику Славко Калезићу) далеко прерасли и били „тоо much“ чак и за Европску унију, која их је извиждала, друго нам је пало још теже – наша представница, Тијана Богићевић, није прошла у финале.
Наступила је прва, пробила лед како је знала и умела, добила велики аплауз за свој наступ, али очигледно не и довољно гласова за пласман даље.
А ако је песма и ове године „заказала“, што се сценографије и костимографије и осталих „спонтаних“ дешавања тиче, надметање у Кијеву је надмашило све prеthodnе.
Дакле, сцена и све око ње је сада толико шарено и „набијено“ да тешко да би на тих 300 чуда и чудеса ту могло још нешто да се удене... Осим, наравно, једног „спонтаног“ исказивања љубави и просидбе, за коју су били задужени суседи нам из Македоније.
Када је о костимима, то јест, о свечаној тоалети реч, за сваку је похвалу чињеница да се већина дама одважила и изабрала тоалету у јарким бојама, које су овосезонски апсолутни „муст хаве“.
У том смислу је најјачи утисак оставио наступ секси представнице Швајцарске Тајмбел, која је своју песмичицу „Apollo“ баш добро "обојадисала".
Вредан пажње и другог погледа био је и наступ Данкиње Ање Нилсен, која је за свој енергичан наступ добила прилично буран аплауз.
За ретро шмек (што сликом, што тоном) пре свих су били задужени ултра енергични и ентузијастични представници Белорусије, а у корак их је пратио и двојац из Сан Марина, баш као и представнивци Естоније, Којт и Лаура, али и холандска тројка.
Даме су, на радост љубитеља добрих, старих времена, изгледале као у најбоља евровизијска времена. У преводу, стајлинг им је био као у време апсолутне доманиције Абе на евровизијским такмичењима давних седамдесетих година прошлог века.
Е сад, када је реч о учесницама које су публици и жирију понудиле максимум, не би ваљало да не издвојимо испрошену Македонку Јану Бурчерску, која је секси наступом прилично загрејала атмосферу, док су за јодловање били задужени шармантни Румуни.
Када су наступи „јачег пола“ у питању, уочили смо неколико „клонова“ – Ирац Брендан Мареј је био нешто као замена за Џастина Бибера, док је Бугарин Кристијан Костов малко „повукао“ на нашег „Ово је Балкан“ Милана Станковића, само у нешто тамнијем издању.
И да подсетимо, за пласман у финале друге полуфиналне вечери су се такмичили представници Аустрије, Македоније, Малте, Румуније, Холандије, Мађарске, Данске, Ирске, Сан Марина, Хрватске, Норвешке, Швајцарске, Белорусије, Бугарске, Литваније, Естоније и Израела.