Evrovizija: Tijana ispala, Makedonka isprošena, a Švajcarkinja „sevala“
Da su lagane note već neko vreme u ozbiljnoj krizi pokazuje i ovogodišnje pevačko nadmetanje u Kijevu: bilo je skoro pa svega, osim dobre pesme.
Ako smo nakon prve polufionalne večeri u Kijevu mogli da zaključimo da su Crnogorci (bar ako je suditi po njihovom predstavniku Slavko Kaleziću) daleko prerasli i bili „too much“ čak i za Evropsku uniju, koja ih je izviždala, drugo nam je palo još teže – naša predstavnica, Tijana Bogićević, nije prošla u finale.
Nastupila je prva, probila led kako je znala i umela, dobila veliki aplauz za svoj nastup, ali očigledno ne i dovoljno glasova za plasman dalje.
A ako je pesma i ove godine „zakazala“, što se scenografije i kostimografije i ostalih „spontanih“ dešavanja tiče, nadmetanje u Kijevu je nadmašilo sve prethodne.
Dakle, scena i sve oko nje je sada toliko šareno i „nabijeno“ da teško da bi na tih 300 čuda i čudesa tu moglo još nešto da se udene... Osim, naravno, jednog „spontanog“ iskazivanja ljubavi i prosidbe, za koju su bili zaduženi susedi nam iz Makedonije.
Kada je o kostimima, to jest, o svečanoj toaleti reč, za svaku je pohvalu činjenica da se većina dama odvažila i izabrala toaletu u jarkim bojama, koje su ovosezonski apsolutni „must have“.
U tom smislu je najjači utisak ostavio nastup seksi predstavnice Švajcarske Tajmbel, koja je svoju pesmičicu „Apollo“ baš dobro "obojadisala".
Vredan pažnje i drugog pogleda bio je i nastup Dankinje Anje Nilsen, koja je za svoj energičan nastup dobila prilično buran aplauz.
Za retro šmek (što slikom, što tonom) pre svih su bili zaduženi ultra energični i entuzijastični predstavnici Belorusije, a u korak ih je pratio i dvojac iz San Marina, baš kao i predstavnivci Estonije, Kojt i Laura, ali i holandska trojka.
Dame su, na radost ljubitelja dobrih, starih vremena, izgledale kao u najbolja evrovizijska vremena. U prevodu, stajling im je bio kao u vreme apsolutne domanicije Abe na evrovizijskim takmičenjima davnih sedamdesetih godina prošlog veka.
E sad, kada je reč o učesnicama koje su publici i žiriju ponudile maksimum, ne bi valjalo da ne izdvojimo isprošenu Makedonku Janu Burčersku, koja je seksi nastupom prilično zagrejala atmosferu, dok su za jodlovanje bili zaduženi šarmantni Rumuni.
Kada su nastupi „jačeg pola“ u pitanju, uočili smo nekoliko „klonova“ – Irac Brendan Marej je bio nešto kao zamena za Džastina Bibera, dok je Bugarin Kristijan Kostov malko „povukao“ na našeg „Ovo je Balkan“ Milana Stankovića, samo u nešto tamnijem izdanju.
I da podsetimo, za plasman u finale druge polufinalne večeri su se takmičili predstavnici Austrije, Makedonije, Malte, Rumunije, Holandije, Mađarske, Danske, Irske, San Marina, Hrvatske, Norveške, Švajcarske, Belorusije, Bugarske, Litvanije, Estonije i Izraela.