Твитер признао да је делио личне податке оглашивачима
САН ФРАНЦИСКО: Компанија Твитер је објавила да је делила податке својих корисника са оглашивачима без њиховог одобрења.
Из Твитера су навели да су уочени проблеми "код којих избор поставки корисника можда није радио онако како је планирано".Наводи се и да су одређени подаци корисника, као што је код државе, можда дељени са партнерима који се баве оглашавањем од маја 2018. године, чак и ако корисници нису дали дозволу за то.
Из Твитера су, такође, саопштили и да се од септембра 2018. огласи можда приказују "на основу закљуцака" направљених о уређајима корисника без њиховог пристанка, пренео је Б92.Ти подаци су остали унутар Твитера и нису садржали лозинке или налоге електронске поште, наведено је на званичном сајту те компаније.
Пропусти су поправљени 5. августа, а у Твитеру се води истрага о томе ко би све њима могао да буде погођен.