Најуслужније авио компаније света
ЛОНДОН: Поједине авио компаније спремне су на велике уступке према својим муштеријама, преноси портал Б92.
Пеги Ул се 2015. године налазила на авиону Саутвест ерлајнса, на релацији Чикаго - Охајо, међутим, пилот је сазнао да је њен 24-годишњи син имао незгоду и да је у коми у болници у Денверу.
Особље компаније испратило је Пеги из авиона, дало јој телефон да позове свог мужа, а потом су јој резервисали следећи лет за Денвер.
Поред тога, пуштена је прва на авион, спакован јој је ручак, а пртљаг јој је послат у хотел како би она могла да иде директно у болницу. Саутвест није наплатио ниједну услугу пружену Пеги.
Етихад ервејз је прошле године обуставио полетање свог авиона како би један пар могао да види свог унука, који је умирао.
Пар је обавестио стјуардесе о ситуацији, које су потом пренеле вест пилоту.
Особље Етихада пронашло је њихов аутомобил и возило их је чекало спремно када су се искрцали из авиона.
Унук је преминуо наредног дана, након што је пар успео да проведе неко време са њим.
Запослени компаније Флајби нису тражили ниједан доказ када је дописник енглеског „Индепендента“ затражио замену купљене карте због тога што је сазнао да ће један члан његове породице умрети, наводи Б92.
Прошлог децембра, три жене су се из Гибралтара враћале у Лондон, када су схватиле да су једине путнице у авиону који је каснио три сата јер су се сви остали путници пребацили на други лет.
Особље их је пребацило у бизнис класу, где су понуђене шампањцем, вечером од три јела и након слетања почашћене селфијима из пилотске кабине.
Даме су изјавиле да су се осећале као „рок звезде“.