Ботичелијева Венера нови амбасадор италијанског туризма
РИМ: Венера италијанског ренесансног сликара Сандра Ботичелија, уз помоћ вештанске интелигенције промовисана је за новог амбасадора италијанског туризма, у кампањи коју су осмислили Министарство туризма и Национална агенција за туризам (ЕНИТ).
Виртуелна Венера ће путовати широм земље, представљајући свету италијанске пејзаже, градове, села, типичну храну и вина и разнолику туристичку понуду која италијанску културу чини јединственом.
Како преноси Си-Ен-Ен (CNN), сигурно је да италијански уметник Сандро Ботичели никада није замишљао Венеру, богињу љубави која је представљена у његовим ремек-делима из 15. века „ Рођење Венере “ и „Примавера“, како једе шпагете или носи шортс испред римског Колосеума.
Нова маркетиншка кампања италијанског министарства туризма претворила је древно божанство у „виртуелну инфлуесерку“ уз помоћ технологије вештачке интелигенције.
Кампања под називом „ Отворено за чуда “ приказује Венеру, обучену у модерну дизајнерску одећу, која прави селфије на тргу Светог Марка, вози бицикл испред Колосеума и једе пицу на обали језера Комо.
„Венера у улози савременог инфлуенсера водиће сваког међународног посетиоца за руку да открије нашу земљу“, саопштило је Министарство туризма.
Нова промотерка италијанског туризма моћи ће да се види на Инстаграм профилу венереиталиа23, на веб страници Италиа.ит и на другим друштвеним платформама.
Укупна вредност кампање износи девет милиона евра.