Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

(FOTO, VIDEO) GRADNJA MORAVSKOG KORIDORA U BROJEVIMA Preko 3.500 radnika i oko 1.500 mašina savlađuje preostala 54 km trase sa 17 mostova

04.04.2025. 13:39 14:25
Piše:
Izvor:
RINA
коридор
Foto: RINA

Krajem decembra prošle godine puštena je u saobraćaj deonica Moravskog koridora od Kruševca do Vrnjačke Banje.

U isto vreme krenulo se sa osvajanjem poslednje trase od Kraljeva do Čačka. Ova saobraćajnica, koja povezuje istok sa zapadom zemlje, biće najmoderniji, najširi i prvi digitalni auto-put u Srbiji, koji se gradi po najvišim građevinskim standardima.

Preko 3.500 radnika svakodnevno se nalazi na trasi Moravskog koridora, ali i oko 1.500 jedinica mehanizacije. Na ovom delu trase ima oko 17 mostova i veći broj manjih objekata. Dakle, radovi su veoma intenzivni: imamo zemljane radove, asfaltiranje, izgradnju objekata i hidrotehničko uređenje Zapadne Morave. Zaštitna ograda je već počela da se postavlja rekao je za Rinu direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić.

Kako je dodao, veruje da će do kraja ove godine biti izvedeni gotovo svi radovi i da će se vrlo brzo nakon toga uspostaviti saobraćaj.

коридор
Foto: RINA

U Adranima se gradi naplatna stanica sa sedam traka, a kada bude završena, biće jedno od najvećih saobraćajnih čvorišta u Srbiji. Najintenzivniji radovi trenutno se obavljaju na deonici od Adrana do Preljine i od Vrnjačke Banje do Vrbe.

Petlja Adrani, na kojoj će se nalaziti i naplatna stanica, biće jedno od ključnih saobraćajnih čvorišta u Srbiji. Ovde će se ukrštati auto-put, brza saobraćajnica Kraljevo –Raška  Novi Pazar, ali i postojeći magistralni put   ističe Antić.

Moravski koridor je poseban i po tome što se gradi duž tri Morave – Južne, Zapadne i Velike – i zato se posebna pažnja posvećuje ekologiji i zaštiti životne sredine.

To je od izuzetne važnosti, ne samo zbog same saobraćajnice već i zato što na taj način štitimo meštane od potencijalnih poplava u narednim decenijamaistakao je projektni menadžer u kompaniji Behtel Enka” Šon Makormak.

Moravski koridor povezuje Raški, Rasinski i Moravički okrug i biće sinonim za razvoj i napredak Srbije – kako kroz bolji protok robe i ljudi, tako i kroz privlačenje novih investitora i otvaranje radnih mesta.

Ukupna dužina Moravskog koridora je 112,3 kilometra. Do sada je završeno i pušteno u saobraćaj 58 kilometara, a preostala 54 biće gotova do kraja godine, ukoliko se nastavi ovim tempom.

Izvor:
RINA
Piše:
Pošaljite komentar
REKA PROBILA NASIP Nabujala Zapadna Morava ugrožava Moravski koridor OBLIŽNJA DOMAĆINSTVA ZASAD BEZBEDNA
д

REKA PROBILA NASIP Nabujala Zapadna Morava ugrožava Moravski koridor OBLIŽNJA DOMAĆINSTVA ZASAD BEZBEDNA

28.03.2025. 19:38 19:40
(FOTO) MORAVSKI KORIDOR ŠIRI OD SVIH AUTO-PUTEVA ZA 1,6 METARA Imaće BESPLATAN bežični internet, putovanje do Beograda biće skraćeno za dva sata, a evo šta kažu PRVI VOZAČI
Moravski koridor

(FOTO) MORAVSKI KORIDOR ŠIRI OD SVIH AUTO-PUTEVA ZA 1,6 METARA Imaće BESPLATAN bežični internet, putovanje do Beograda biće skraćeno za dva sata, a evo šta kažu PRVI VOZAČI

24.12.2024. 09:45 10:09