PARTIZAN SAOPŠTIO POVODOM DUPLIH ULAZNICA: "Od tiketing partnera zahtevamo hitno rešenje"
Košarkaši Partizana u trećoj rundi Evrolige doživeli su poraz od Barselone u "Štark Areni" a ono što je ipak bio dodatni problem za crno-bele i nešto što je naljutilo pojedine navijače jeste pojava duplih karata, pa neki od ljudi nisu mogli da dođu do svojih mesta u hali.
Tim povodom klub je izdao saopštenje koje prenosimo u celosti i bez reakcijskih izmena.
„Nakon što su na sinoćnoj utakmici uočene nove sistemske greške u izdavanju sezonskih i dnevnih karata, KK Partizan Mozzart Bet je hitno sazvao sastanak sa tiketing provajderima Efinity i Fancee.
Presekom stanja, utvrđene su greške izazvane nizom objektivnih okolnosti, ali i ljudskim faktorom prilikom manuelnog formiranja nove baze, što je bilo iznuđeno rešenje usled izostanka predaje starih podataka od strane starog tiketing partnera.
U želji da unapredi poslovanje u oblasti tiketinga, osluškujući pritužbe na stari sistem, odnosno želje i potrebe navijača, Klub je ovog leta angažovao dva renomirana tiketing provajdera. Ipak, usled opisanih okolnosti, sistem je u početku rada pokazao određene manjkavosti koje po hitnom zahtevu kluba moraju biti otklonjene do naredne utakmice na domaćem terenu.
Prvi korak u rešavanju problema jeste da svi navijači koji su prijavili problem sa duplim sezonskim ili dnevnim kartama moraju biti kontaktirani od strane tiketing provajdera do četvrtka u 20 časova.
Ukoliko navijači svoj problem sa ulaznicama do sada nisu prijavili, to mogu učiniti odmah putem brojeva telefona 061 318 0361 i 061 318 0360 danas do 20 časova i sutra od 09 do 20 časova. Pre poziva, molimo sve navijače da pripreme lične podatke i podatke o ulaznicama sa kojima imaju problem.
KK Partizan Mozzart Bet apeluje na strpljenje navijača i izvinjava se svima na neprijatnosti u ime Kluba i dve partnerske kuće koje za potrebe kluba obavljaju prodaju ulaznica.
Sa druge strane, KK Partizan Mozzart Bet od tiketing partnera zahteva hitno rešenje nastalog problema“.
(Telegraf.rs)