ПАРТИЗАН САОПШТИО ПОВОДОМ ДУПЛИХ УЛАЗНИЦА: "Од тикетинг партнера захтевамо хитно решење"
Кошаркаши Партизана у трећој рунди Евролиге доживели су пораз од Барселоне у "Штарк Арени" а оно што је ипак био додатни проблем за црно-беле и нешто што је наљутило поједине навијаче јесте појава дуплих карата, па неки од људи нису могли да дођу до својих места у хали.
Тим поводом клуб је издао саопштење које преносимо у целости и без реакцијских измена.
„Након што су на синоћној утакмици уочене нове системске грешке у издавању сезонских и дневних карата, KK Партизан Mozzart Бет је хитно сазвао састанак са тикетинг провајдерима Efinity и Фанцее.
Пресеком стања, утврђене су грешке изазване низом објективних околности, али и људским фактором приликом мануелног формирања нове базе, што је било изнуђено решење услед изостанка предаје старих података од стране старог тикетинг партнера.
У жељи да унапреди пословање у области тикетинга, ослушкујући притужбе на стари систем, односно жеље и потребе навијача, Клуб је овог лета ангажовао два реномирана тикетинг провајдера. Ипак, услед описаних околности, систем је у почетку рада показао одређене мањкавости које по хитном захтеву клуба морају бити отклоњене до наредне утакмице на домаћем терену.
Први корак у решавању проблема јесте да сви навијачи који су пријавили проблем са дуплим сезонским или дневним картама морају бити контактирани од стране тикетинг провајдера до четвртка у 20 часова.
Уколико навијачи свој проблем са улазницама до сада нису пријавили, то могу учинити одмах путем бројева телефона 061 318 0361 и 061 318 0360 данас до 20 часова и сутра од 09 до 20 часова. Пре позива, молимо све навијаче да припреме личне податке и податке о улазницама са којима имају проблем.
KK Партизан Mozzart Бет апелује на стрпљење навијача и извињава се свима на непријатности у име Клуба и две партнерске куће које за потребе клуба обављају продају улазница.
Са друге стране, KK Партизан Mozzart Бет од тикетинг партнера захтева хитно решење насталог проблема“.
(Tеlеgraf.rs)