Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

 Firme za prevoz nameštaja imaju sve više posla

07.08.2018. 08:42 08:49
Piše:
Izvor: Youtube Printscreen

Novosadske agencije i firme za selidbe imaju sve više posla, budući da usled završavanja novih zgrada širom grada vlasnici, podstanari, pa i firme prenose svoje stvari i nameštaj iz jedne nekretnine u drugu.

Kako kažu vlasnici agencija, sezona selidbi je tokom cele godine, premda nešto više posla imaju leti. Po rečima Milana Štrpca iz agencije „NS selidbe”, ranije su se sugrađani selili uz pomoć rodbine i komšija, ali danas, zbog nedostatka vremena, sve više imaju potrebu da zovu one koji će to uraditi stručnije od njih.

– Cena određuje i kvalitet selidbe, a na sam iznos utiče i to šta zahteva klijent, mada je raspon cena širok – objašnjava Štrbac, dodajući da se u istom broju kao i vlasnici sele i podstanari, ali da oni najčešće imaju manje stvari za premeštaj jer ulaze u stanove u kojima uglavnom već ima delova nameštaja, pa je u tom slučaju i cena manja. – Ima onih koji zahtevaju da pazimo na sve detalje kod prevoza njihovih stvari i nameštaja. Na cenu utiče i to da li ima neke montaže ili demontaže nameštaja ili ne, da li treba potpuna zaštita ili samo osnovna. Osim toga, bitno je da li se selidba obavlja u gradu ili izvan njega. Ako ima manje stvari, onda idemo manjim kombijem, a ako je veća, onda kamionom. Bitno je i to da li se ide na neke više spratove i da li zgrada ima lift, ili su utovar i istovar prizemni. 

Većina firmi koje sele sugrađane, osim prevoza stvari i nameštaja,  nude i utovaranje, odnosno istovaranje, ali i pakovanje i raspakivanje kada to njihovi klijenti zatraže. Po rečima Gorana Batinića iz firme „Auto-prevoznik Batinić” zainteresovanih stalno ima jer se, kako kaže, stalno neko seli. Često se, kako kaže, sele firme iz IT sektora jer se šire pa im treba veći prostor.

– Za prevoze manjim ili srednjim kombijem uz dva momka koji utovaraju i istovaraju stvari potrebno je izdvojiti od 30 do 50 evra, malo veći kombi je oko 70 evra, a selidba celih stanova košta od 150 do 200 evra – kaže Batinić, i dodaje da se prenos antikviteta posebno naplaćuje jer oni zahtevaju posebnu zaštitu. – Malo je neuređen sam sistem u gradu oko parkinga, pogotovo na Grbavici. Ako stanemo na put, smetamo policiji, a ako stanemo na trotoar, smetamo komunalcima. Zato stojimo na ulaznim kapijama, pa neko od nas dežura i svaki čas pomera vozilo kad neko naiđe i hoće kolima da uđe ili izađe. Inače nema problema, ljudi su tolerantni.

Agencije za selidbe prevoze stvari i van grada, pa sele građane i do Beograda, Subotice, Sombora i drugih gradova, uglavnom po Vojvodini. To, kako kažu vlasnici, takođe utiče na cenu selidbe jer se naplaćuje i gorivo, ali i vreme provedeno u putu.

Mnoge od njih prodaju i kutije i ostali potreban materijal za selidbe, pa pre samog preseljenja građani mogu da pripreme svoje stvari ili nameštaj i sami.

V. Bijelić

Autor:
Pošaljite komentar