EFIKASNIJA ADMINISTRACIJA U SREMSKIM KARLOVCIMA Opštinska uprava smanjila broj odeljenja radi bolje funkcionalnosti
Na prvoj sednici Skupštine opštine Sremski Karlovci u ovoj godini doneta je nova Odluka o Opštinskoj upravi, u čijoj osnovi su spajanje nadležnosti i smanjenje broja odeljenja, odnosno organizacionih jedinica radi poboljšanja funkcionalnosti.
Karlovačka Opštinska uprava sada umesto šest, ima četiri odeljenja s tim da je zadržan Kabinet predsednika opštine kao posebna organizaciona jedinica.
Odeljenje za društvene delatnosti i Odeljenje za opštu upravu, poslove organa opštine i zajedničke poslove spojena su u jedno pod nazivom Odeljenje za društvene delatnosti, opštu upravu i zajedničke poslove.
Odeljenje za prostorno planiranje, urbanizam i imovinsko pravne poslove, Odeljenje za LER, privredu, investicije i građevinsko zemljište i Odeljenje za komunalno-stambene poslove, inspekcijske poslove i zaštitu životne sredine su sada jedno odeljenje koje se zove Odeljenje za urbanizam, komunalno-stambene poslove i zaštitu životne sredine.
Širi se građevinsko područje
Građevinsko područje Sremskih Karlovaca biće prošireno u jugoistočnom delu naselja za oko 87 hektara. Zeleno svetlo za to dali su odbornici na poslednjoj skupštinskoj sednici usvojivši odluku kojom se pristupa izradi izmena i dopuna Plana generalne regulacije. Novodobijeno građevinsko zemljište biće namenjeno pretežno za stanovanje i poslovanje. U okviru tog prostora, planira se uvođenje novih saobraćajnica, koje će, kako se navodi u obrazloženju, znatno unaprediti povezanost jugoistočnih delova naselja Sremskih Karlovaca. Rok za izradu Nacrta izmena i dopuna je četiri meseca. Izrada je poverena Javnom preduzeću za prostorno i urbanističko planiranje i projektovanje „Zavod za urbanizam Vojvodine”.
Odeljenje za inspekcijske poslove predviđeno je da deluje zasebno, kao posebno odeljenje.
U okviru Odeljenja za inspekcijske poslove novom odlukom predviđeno je formiranje Komunalne milicije, koja će se pre svega baviti održavanjem komunalnog i drugog zakonom uređenog reda od značaja za komunalnu delatnost, te kontrolisati primenu zakona i drugih propisa i opštih akata iz oblasti komunalne i drugih delatnosti iz nadležnosti opštine.
Dosadašnje Odeljenje za finansije i budžet ostaje pod istim nazivom.
Novom odlukom predviđa se i osnivanje posebne, funkcionalno nezavisne organizacione jedinice za poslove interne revizije. Njenim radom treba da rukovodi interni revizor, koji o svom radu neposredno izveštava predsednika opštine. On treba da do prinese unapređenju poslovanja organa opštine i pomogne im da ostvare svoje ciljeve.