ЕФИКАСНИЈА АДМИНИСТРАЦИЈА У СРЕМСКИМ КАРЛОВЦИМА Општинска управа смањила број одељења ради боље функционалности
На првој седници Скупштине општине Сремски Карловци у овој години донета је нова Одлука о Општинској управи, у чијој основи су спајање надлежности и смањење броја одељења, односно организационих јединица ради побољшања функционалности.
Карловачка Општинска управа сада уместо шест, има четири одељења с тим да је задржан Кабинет председника општине као посебна организациона јединица.
Одељење за друштвене делатности и Одељење за општу управу, послове органа општине и заједничке послове спојена су у једно под називом Одељење за друштвене делатности, општу управу и заједничке послове.
Одељење за просторно планирање, урбанизам и имовинско правне послове, Одељење за ЛЕР, привреду, инвестиције и грађевинско земљиште и Одељење за комунално-стамбене послове, инспекцијске послове и заштиту животне средине су сада једно одељење које се зове Одељење за урбанизам, комунално-стамбене послове и заштиту животне средине.
Шири се грађевинско подручје
Грађевинско подручје Сремских Карловаца биће проширено у југоисточном делу насеља за око 87 хектара. Зелено светло за то дали су одборници на последњој скупштинској седници усвојивши одлуку којом се приступа изради измена и допуна Плана генералне регулације. Новодобијено грађевинско земљиште биће намењено претежно за становање и пословање. У оквиру тог простора, планира се увођење нових саобраћајница, које ће, како се наводи у образложењу, знатно унапредити повезаност југоисточних делова насеља Сремских Карловаца. Рок за израду Нацрта измена и допуна је четири месеца. Израда је поверена Јавном предузећу за просторно и урбанистичко планирање и пројектовање „Завод за урбанизам Војводине”.
Одељење за инспекцијске послове предвиђено је да делује засебно, као посебно одељење.
У оквиру Одељења за инспекцијске послове новом одлуком предвиђено је формирање Комуналне милиције, која ће се пре свега бавити одржавањем комуналног и другог законом уређеног реда од значаја за комуналну делатност, те контролисати примену закона и других прописа и општих аката из области комуналне и других делатности из надлежности општине.
Досадашње Одељење за финансије и буџет остаје под истим називом.
Новом одлуком предвиђа се и оснивање посебне, функционално независне организационе јединице за послове интерне ревизије. Њеним радом треба да руководи интерни ревизор, који о свом раду непосредно извештава председника општине. Он треба да до принесе унапређењу пословања органа општине и помогне им да остваре своје циљеве.