PREMIJERA PREDSTAVE „MAMA” U ATELJEU 212 Roditeljstvo kao saobraćajna nesreća
Predstava „Mama” britanske autorke Morgan Lojd Malkolm, u režiji Nebojše Bradića, premijerno je izvedena u subotu na sceni „Petar Kralj” Ateljea 212. U ovom drskom, snažnom i napetom komadu, autorka analizira pojam majčinstva i pitanje potencijalne neadekvatnosti u ulozi za koju smo naučeni da treba da bude prirodna.
Morgan Lojd Malkolm je u centralnu sferu drame postavila nesavršenu i iznemoglu majku, koja usled sopstvene istrošenosti i nerazrešenih traumatskih događaja iz prošlosti, ne uspeva da prepozna i umiri potrebe svog deteta.
- Postoji široko rasprostranjena ideja da bi žene trebalo da prihvate majčinstvo i da bi trebalo lako da se nose sa novim izazovima. Želela sam da budem iskrena o tome, kao i o promenama koje majčinstvo donosi i načinu na koji utiče na mentalno zdravlje - izjavila je renomirana britanska autorka o komadu koji je Atelje 212 postavio na scenu.
Za reditelja Bradića „Mama” je intenzivni rolerkoster za svakog ko je roditelj, ili ima roditelje, ili će postati roditelj. On je u reči reditelja zapisao da majčinstvo zna da bude poput saobraćajne nesreće.
Tamara Dragičević, Jelena Stupljanin i Jasmina Avramović oduševile su svojom igrom premijernu publiku u Ateljeu 212, prenosi Tanjug. Komad je preveo Đorđe Krivokapić, dramaturg je bila Lora Džolić, lektorka Dijana Marojević, scenografkinja Marija Jevtić, kostimografkinja Marina Medenica, a kompozitorka Aleksandra Vrebalov.
I. B.