Japanski hotel se rešio polovine robota jer su pravili više posla za ljude
Čini se da čak i roboti danas imaju poteškoće da zadrže posao, a primer je japanski Henna Hotel (Čudni hotel) koji se rešio polovine od ukupno 243 robota jer su pravili više problema od onih koje su mogli rešiti, piše Kliks.
U funkciji više nije robot u obliku lutke pod nazivom Ćuri, a koji je bio asistent u svakoj hotelskoj sobi. Siri, Guglov glasovni pomoćnik i Aleksa mogu odgovarati na pitanja poput onih o radnom vremenu muzeja i prodavnica, za razliku od Ćuri. To je postao značajan problem jer je zadatak robota bio da nadoknadi nedostatak ljudskog osoblja u hotelu.
Roboti na recepciji su takođe zamenjeni jer su ljudi morali fotokopirati pasoše gostiju umesto njih. Robotski nosači prtljaga su mogli doći do 24 sobe, a hotel ih ima više od 100. Takođe, u uslovima kiše i snega nisu bili funkcionalni, a često bi se i zaglavljivali dok su prolazili jedan pored drugog. Glavni hotelski robot nije mogao odgovoriti na pitanja o rasporedu letova, kao ni o obližnjim turističkim atrakcijama.
Mnogi roboti koji su povučeni iz upotrebe su bili u službi godinama, zbog čega su prevaziđeni. Hotel je odlučio da ih ne zameni novim, nego da njihove poslove poveri ljudima, posebno zbog kompleksnih pitanja koje gosti imaju.