„Novosadska toplana” preselila službe sa Spens-a
Odseci „Novosadske toplane“ za odnose s potrošačima i za naplatu potraživanja od srede rade u novim
prostorijama u Ulici Vladimira Nikolića 1. Te ispostave do sada su bile na prvom spratu SPC „Vojvodina“.
Preko Odseka za odnose s potrošačima građani svakog radnog dana od 7.30 do 15 časova mogu dobiti sve informacije u vezi s radom „Novosadske toplane“, da reklamiraju kvalitet usluge i da zatraže pražnjenje kućnih instalacija,. Brojevi telefona tog odseka su 0800/100-021 (besplatni poziv), 420-853 i 423-712.
Nakon 15 časova radnim danima, kao i tokom vikenda, reklamacije se prijavljuju Službi reklamacija na telefone 4881-104 i 4881-106. U slučaju curenja kućnih instalacija, kvar se prijavljuje isključivo na telefon 4881-105 koji otvoren 24 časa, svakog dana.
Informacije o računima, dugovanjima i mogućnosti reprograma dugovanja mogu se dobiti u Odseku za naplatu potraživanja radnim danima od 7.30 do 15 časova. Brojevi telefona Odseka su 4881-351, 4881-352, 4881-353 i 4881-354.
S. Kr.