Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

„Novosadska toplana” preselila službe sa Spens-a

12.07.2016. 20:05 11:39
Piše:

Odseci „Novosadske toplane“ za odnose s potrošačima i za naplatu potraživanja od srede rade u novim

prostorijama u Ulici Vladimira Nikolića 1. Te ispostave do sada su bile na prvom spratu SPC „Vojvodina“.

Preko Odseka za odnose s potrošačima građani svakog radnog dana od 7.30 do 15 časova mogu dobiti sve informacije u vezi s radom „Novosadske toplane“, da reklamiraju kvalitet usluge i da zatraže pražnjenje kućnih instalacija,. Brojevi telefona tog odseka su 0800/100-021 (besplatni poziv), 420-853 i 423-712.

Nakon 15 časova radnim danima, kao i tokom vikenda, reklamacije se prijavljuju Službi reklamacija na telefone 4881-104 i 4881-106. U slučaju curenja kućnih instalacija, kvar se prijavljuje isključivo na telefon 4881-105 koji otvoren 24 časa, svakog dana.

Informacije o računima, dugovanjima i mogućnosti reprograma dugovanja mogu se dobiti u Odseku za naplatu potraživanja radnim danima od 7.30 do 15 časova. Brojevi telefona Odseka su 4881-351, 4881-352, 4881-353 i 4881-354.

S. Kr.

Autor:
Pošaljite komentar