SEO dovodi KLIJENTE U INDUSTRIJU LEPOTE Novosadska IT kompanija spojila lepo i korisno
Da biste uspeli u poslu, trebalo bi, pored znanja i sreće, da imate i umešnost izvlačenja najboljeg u trenutnim zahtevima tržišta.
U industriji informacionih tehnologija, to je posebno važno: čak i ako ste usmereni na jednu vrstu poslova, treba znati kad i kako promeniti način pristupa klijentu ili se uskladiti s promenama u vrlo promenljivoj tehnolškoj oblasti. Veština promene posebno je važna u vreme u kojem manje zahtevne veštine preuzima veštačka inteligencija. I kreativnost, da ne zaboravimo.
- Naša snaga leži u činjenici da paralelno s uslugama oglašavanja koje nudimo razvijamo in-house projekat, čime ne može da se pohvali mnogo marketinških agencija iz regiona. Kroz platformu PMUHub, napravili smo sebi prostor gde možemo da testiramo različite pristupe i kanale, a sve što ima efekta zatim nudimo i klijentima - otkriva menadžerka kontent tima SEMRail iz Novog Sada Emilija Micković,. - Zasnovana na viziji Predraga Obradovića, eksperta za marketing čiji je san bio da stvori nešto inovativno, agencija za digitalni marketing SEMRail godinama gradi poslove na dva načina: s jedne strane, punu deceniju pomaže domaćim i stranim klijentima da povećaju zaradu putem različitih kanala onlajn marketinga, a s druge, razvija jedinstveni medij, posvećen industriji trajne šminke i lepote PMUHub.
SEMRail-ov glavni posao je takozvani „performans” marketing - model oglašavanja, gde se budžet klijenta troši samo kada donese određeni rezultat, a u sve je uključena i dobra SEO optimizacija za pretraživače, jer je ona osnovica dobrog marketinga.
Danas se susrećemo sa revolucijom u načinu na koji se sadržaj konzumira, a video format sve više dominira u industriji oglašavanja. Prirodno je zato da marketinške kompanije prate trendove, pa i SEMRail, koji se sve više bavi video produkcijom.
Očigledno je da klijenti razumeju važnost novih marketinških alatki. Ipak, pitanje je kako ubediti malo preduzeće da uloži novac u marketinšku strategiju.
- Svako preduzeće danas razume značaj internet prisustva; pitanje je samo koji je kanal digitalnog marketinga najbolji izbor za njihove ciljeve. – kaže Emilija Micković. - Dešava se da nam klijent dođe sa upitom za određenu uslugu, a kroz analizu ciljeva zaključimo da je pravi put nešto drugo. Dešava se čak i da klijenta odbijemo, ukoliko ne verujemo da naša usluga zaista opravdava investiciju. Nije cilj prodati uslugu, već ponuditi rešenje koje ima smisla.
Među klijentima im je čitav niz salona i edukatora iz oblasti kozmetičkih tretmana koji posluju širom sveta, što je neka njihova niša kad je u pitanju marketing. Veća preduzeća i razvijeniji sistemi uglavnom dolaze s jasnom slikom šta im je potrebno i koje usluge žele, kaže Emilija i dodaje da manja preduzeća znaju da im je potrebna pomoć u uvećanju prihoda, a neki nisu sigurni kako to da postignu, te im poveravaju da osmisle celu strategiju i definišu rešenja.
- Ipak, klijent na čiji uspeh smo najponosniji jeste onaj kojeg smo sami stvorili - naša platforma PMUHub koju smo izgradili od nule. Uvidevši potrebu za medijem koji će širiti svest i informacije o industriji trajne šminke, niširanom ali ogromnom tržištu, izgradili smo sistem koji pruža profesionalcima iz ove oblasti efikasna a priuštiva rešenja za povećanje prihoda, a krajnjim korisnicima tih usluga odgovor na svako moguće pitanje vezano za njih. PMUHub je jedinstvena platforma koja je u 2023. godini dostizala i do 400 000 mesečnih poseta.
Ivana Radoičić