СЕО доводи КЛИЈЕНТЕ У ИНДУСТРИЈУ ЛЕПОТЕ Новосадска ИТ компанија спојила лепо и корисно
Да бисте успели у послу, требало би, поред знања и среће, да имате и умешност извлачења најбољег у тренутним захтевима тржишта.
У индустрији информационих технологија, то је посебно важно: чак и ако сте усмерени на једну врсту послова, треба знати кад и како променити начин приступа клијенту или се ускладити с променама у врло променљивој технолшкој области. Вештина промене посебно је важна у време у којем мање захтевне вештине преузима вештачка интелигенција. И креативност, да не заборавимо.
- Наша снага лежи у чињеници да паралелно с услугама оглашавања које нудимо развијамо ин-хоусе пројекат, чиме не може да се похвали много маркетиншких агенција из региона. Кроз платформу ПМУХуб, направили смо себи простор где можемо да тестирамо различите приступе и канале, а све што има ефекта затим нудимо и клијентима - открива менаџерка контент тима СЕМРаил из Новог Сада Емилија Мицковић,. - Заснована на визији Предрага Обрадовића, експерта за маркетинг чији је сан био да створи нешто иновативно, агенција за дигитални маркетинг СЕМРаил годинама гради послове на два начина: с једне стране, пуну деценију помаже домаћим и страним клијентима да повећају зараду путем различитих канала онлајн маркетинга, а с друге, развија јединствени медиј, посвећен индустрији трајне шминке и лепоте ПМУХуб.
СЕМРаил-ов главни посао је такозвани „перформанс” маркетинг - модел оглашавања, где се буџет клијента троши само када донесе одређени резултат, а у све је укључена и добра СЕО оптимизација за претраживаче, јер је она основица доброг маркетинга.
Данас се сусрећемо са револуцијом у начину на који се садржај конзумира, а видео формат све више доминира у индустрији оглашавања. Природно је зато да маркетиншке компаније прате трендове, па и СЕМРаил, који се све више бави видео продукцијом.
Очигледно је да клијенти разумеју важност нових маркетиншких алатки. Ипак, питање је како убедити мало предузеће да уложи новац у маркетиншку стратегију.
- Свако предузеће данас разуме значај интернет присуства; питање је само који је канал дигиталног маркетинга најбољи избор за њихове циљеве. – каже Емилија Мицковић. - Дешава се да нам клијент дође са упитом за одређену услугу, а кроз анализу циљева закључимо да је прави пут нешто друго. Дешава се чак и да клијента одбијемо, уколико не верујемо да наша услуга заиста оправдава инвестицију. Није циљ продати услугу, већ понудити решење које има смисла.
Међу клијентима им је читав низ салона и едукатора из области козметичких третмана који послују широм света, што је нека њихова ниша кад је у питању маркетинг. Већа предузећа и развијенији системи углавном долазе с јасном сликом шта им је потребно и које услуге желе, каже Емилија и додаје да мања предузећа знају да им је потребна помоћ у увећању прихода, а неки нису сигурни како то да постигну, те им поверавају да осмисле целу стратегију и дефинишу решења.
- Ипак, клијент на чији успех смо најпоноснији јесте онај којег смо сами створили - наша платформа ПМУХуб коју смо изградили од нуле. Увидевши потребу за медијем који ће ширити свест и информације о индустрији трајне шминке, нишираном али огромном тржишту, изградили смо систем који пружа професионалцима из ове области ефикасна а приуштива решења за повећање прихода, а крајњим корисницима тих услуга одговор на свако могуће питање везано за њих. ПМУХуб је јединствена платформа која је у 2023. години достизала и до 400 000 месечних посета.
Ивана Радоичић